زرینچه: فتح‌الله‌زاده نمی‌خواست و نگذاشت استقلال با حجازی قهرمان آسیا شود!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
سرپرست مستعفی باشگاه استقلال گفت: فقط در صورتی برمی‌گردم که استراماچونی بخواهد. 

 جواد زرینچه این روزها به یکی از مغضوبان هواداران بدل شده و عده‌ای علیه او شعار دادند. شعارهایی که هم مقابل ساختمان باشگاه شنیدیم و هم در ورزشگاه آزادی. از سوی دیگر داستان فایل صوتی منصوب به فتح‌الله‌زاده نیز مزید بر علت شد تا داستان‌های فراوانی بر سر زبان‌ها بیفتد. از اتفاقات کنونی تا ماجرای برکناری مرحوم حجازی در بهار سال ۷۸. زرینچه حالا عزم رفتن دارد و حرف از جدایی می‌زند، ولی برخلاف میل باطنی، سفره دلش را در خبرورزشی پهن کرد و حرف‌هایی زد که به زعم خودش اگر اذیتش نمی‌کردند برای همیشه آن‌ها را در دل حفظ می‌کرد. با هم چکیده درددل‌های سرپرست استقلال را می‌خوانیم.

 

دروغگوها نیایند

من در یک مصاحبه دیگر هم گفتم. واقعاً باید در وزارت ورزش را گل گرفت اگر امثال فتح‌الله‌زاده بخواهند مدیرعامل استقلال شوند. الان هم در خبرورزشی می‌گویم؛ آقایان من چه باشم و چه نباشم از استقلال حمایت می‌کنم، ولی خواهش می‌کنم به حرمت مردم افراد ریاکار و دروغ‌گو را به استقلال راه ندهید.

 

شناسایی عوامل

ماشاالله بعضی از این افراد آن‌قدر پول خرج کرده بودند که حتی یک‌سری از عوامل رسمی و کارمندان خود هم آمده بودند جلوی در باشگاه، چند نفر از این افراد شناسایی شدند. دو، سه نفر از آن‌ها را خودم دیدم. این افراد عاشق استقلال نیستند بلکه عاشق صندلی مدیرعاملی هستند.

 

کار تمومه

قبل از بازی با پیکان بعضی از بوقچی‌ها را خریده بودند. چند بازیکن استقلال شاهدند چند دقیقه قبل ار شروع مسابقه تعدادی از بوقچی‌ها خودشان را به بازیکنان ما رساندند و گفتند کار تموم شده، فلانی داره میاد. به همین راحتی خط می‌دهند و پول خرج می‌کنند. هرکاری می‌کنند تا اسطوره‌های استقلال را از اطراف باشگاه دور کنند. به نظرم وزارت ورزش به جای استفاده از امتحان‌پس‌داده‌هایی که روی سکوها پول خرج می‌کنند یک بار هم سراغ موسپیدان استقلال برود. چرا هرگاه بحث مدیرعاملی مطرح می‌شود، فقط یک اسم مطرح می‌شود؟

 

بازگشت استراماچونی

من هیچ مشکلی با استراماچونی ندارم و همین الان هم مهمترین خواسته‌ام بازگشت اوست. در این چند روز خیلی ناراحت شدم و به خاطر پول خرج کردن یک‌سری آدم‌های خاص، علیه من شعار دادند. جواد زرینچه فقط زمانی برمی‌گردد که آقای استراماچونی به تهران بیاید و خودش من را بخواهد. انتخاب اول و آخر زرینچه در این مقطع استراماچونی است و بس. به نظرم استقلال بدون سرمربی وارد زمین شود بهتر است تا این‌که استراماچونی را عوض کنند و سرمربی جدید انتخاب شود.

 

ضبط صدا

الان که موبایل آمده، ولی بگذارید به مردم بگویم این آقایان قبل از این‌که موبایل به بازار بیاید، حرف‌های ما را از طریق واکمن و ضبط صوت مخفیانه ضبط می‌کردند و به مربیان می‌دادند. این‌ها چنین افرادی هستند به همین خاطر می‌گویم استقلال از چاله به چاه نیفتد.

 

فیلمسازی با پول مفت

آقای فتح‌الله‌زاده مرحوم حجازی را در سال ۷۸ برکنار کرد و بعداً همین آقایان با پول مفتی که از استقلال درآوردند علیه ما فیلم ساختند. مرحوم حجازی را سیبل کردند و همه‌چیز را گردن من و امثال من انداختند. برایم عجیب است که حافظه مردم جواد زرینچه را به یاد دارد، ولی رفتار خیانتکاران را خیلی زود از یاد می‌برند.

 

 

 خبرورزشی 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------