آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

لیگ اروپا؛ صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ

در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا تیم فوتبال آاس رم توانست با دو گل میلان را شکست دهد. به گزارش ایرنا، دور…

تاج: با اقتدار به جام جهانی صعود خواهیم کرد/۶۵ درصد از درآمدهای مسابقات به فوتبال می رسد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,تاج
رییس فدراسیون فوتبال گفت: بدون شک ما با اقتدار به جام جهانی صعود خواهیم کرد و مشکلی در این میان وجود ندارد. 

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ، مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال صبح امروز در مجمع انتخابات هیات فوتبال کردستان گفت: احترام به پیشکسوتان در هر شرایطی نیاز لازم و ضروری است و این مهم باید در کردستان در راس قرار گیرد.

 

او ادامه داد: خوشبختانه امروز وضعیت تیم های استان کردستان خوب است و حضور بانوان کردستانی در صدر جدول رقابت های لیگ برتر نشان دهنده ظرفیت های بالای این استان است.

 

او با اشاره به مشکلات پیش روی مسائل مالی فوتبال استان کردستان، اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر ما با مشکلاتی در حوزه مسائل مالی مواجه هستیم و این کار را سخت کرده است.

 

رییس فدراسیون فوتبال گفت: برای اولین بار با صدا و سیما به یک تفاهم رسیدیم که از این پس درآمدهای فوتبال ۶۵ درصد به مجموعه فوتبال از جمله فدراسیون و باشگاه ها می رسد و ۳۵ درصد نیز به صدا و سیما تعلق می گیرد.

 

تاج افزود: در حال حاضر بحث صعود تیم ملی به جام جهانی مطرح است که بدون شک ما با اقتدار به جام جهانی صعود خواهیم کرد و مشکلی در این میان وجود ندارد.

 

او با اشاره به لزوم پاسخگویی به افکار عمومی در خصوص فعالیت های فوتبال، بیان کرد: ما باید در هر شرایطی نسبت به پاسخگویی به افکار عمومی آماده باشیم.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------