ادامه اعتراضات هواداران استقلال/ خروجی جلسه هیئت مدیره آبی‌ها چیست؟



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
اعتراض هواداران استقلال در فضای مجازی در حالی رو به افزایش است که هنوز هیچگونه خروجی رسمی از جلسه امروز هیئت مدیره استقلال منتشر نشده است....

 به گزارش مدال، اعضای هیئت مدیره استقلال پیش از ظهر امروز در محل وزارت ورزش تشکیل جلسه دادند. طبق اخبار دریافتی خبرنگار مدال، این جلسه هنوز به پایان نرسیده است و صحبت ها درخصوص مسائل مختلف باشگاه ادامه دارد.

 

با وجودی که خروجی این جلسه هنوز مشخص نیست، هواداران استقلال در فضای مجازی از احتمال مدیرعاملی اسماعیل خلیل زاده صحبت می کنند و به همین دلیل اعتراضات در این فضا دوباره بالا گرفته است.

 

هواداران استقلال معتقدند که بازگشت سرمربی همچنان مبهم است و باشگاه هیچ خبری مبنی بر بازگشت استراماچونی منتشر نکرده است، فتحی همچنان در داخل باشگاه سمت دارد. هیچکدام از اعضای هیئت مدیره استعفا نداده‌اند. خلیل‌زاده گویا مدیرعامل استقلال شده است و از مدیریت فتح‌الله‌زاده خبری نیست و تمامی وعده‌ها تا به این لحظه دروغ بوده‌اند. بازیکنان هم همچنان مشکل مالی دارند! این موضوعات باعث شده تا اعتراضات هواداران استقلال در فضای مجازی بار دیگر افزایش پیدا کند.

 

حال باید دید خروجی جلسه هیئت مدیره استقلال امروز چه خواهد بود و آیا هواداران این تیم به آن چه از آن با عنوان مطالباتشان از مدیران باشگاه یاد می کنند، خواهند رسید؟

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------