ساعت ۱۸:۳۰؛ جلسه سرنوشت ساز استقلال و استراماچونی/۲۴ دی آخرین ویرایش لیست آسیایی استقلال



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
جلسه سرنوشت ساز بین مدیران استقلال با وکلای استراماچونی تا ساعاتی دیگر آغاز می شود. 

 به گزارش ورزش سه، امروز صبح مدیران استقلال راهی کشور قطر شدند تا آخرین تلاش های خود را برای بازگرداندن سرمربی ایتالیایی این تیم انجام بدهند.

 

این جلسه قرار است ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران در دوحه برگزار شود و در پایان آن احتمالا مشخص می شود آیا استراماچونی به نیمکت تیم فوتبال استقلال برخواهد گشت یا نه.

 

در این جلسه استراماچونی حضور نخواهد داشت اما وکیل و مدیربرنامه های او حضور دارند و آنها با مدیران استقلال مذاکره خواهند کرد.

 

خبر خوب برای آبی ها 

استقلال تا ۲۴ دی برای ویرایش لیست آسیایی زمان دارد

هرچند استقلال باید روز سه شنبه لیست خود را برای شرکت در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا با ای اف سی ارسال کند اما این لیست قابلیت ویرایش دارد.

 

به گزارش "ورزش سه"، جمعه شب بود که علی فتح الله زاده در برنامه ورزش از نگاه ۲ خبر از ضرب الاجل باشگاه برای ارسال لیست آسیای این تیم برای شرکت در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا داد اما با نگاهی با قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا مشخص می شود این لیست تا چند روز قبل از شروع بازی در راند اول مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا قابل تغییر است.

 

طبق قانون استقلال باید لیست اولیه خود را برای حضور در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا تا روز چهارشنبه به کنفدارسیون فوتبال آسیا ارسال کند، لیستی که می تواند تا ۳۰ بازیکن گنجایش داشته باشد.

 

با این حال استقلال ۷ روز قبل از بازی با برنده بازی الفیصلی اردن- الکویت کویت می تواند لیست خود را ویرایش کند، با این شرایط استقلال می تواند تا روز بیست و چهارم دی ماه ۵ نفر را از لیست اولیه خود خارج و ۵ بازیکن را به آن اضافه کند.

 

نکته مهم ماجرا این است که این لیست برای بازی بعدی استقلال در مرحله پلی آف برابر الریان هم بدون تغییر باقی خواهد ماند و بعد از آن است که آبی ها می توانند برای مرحله گروهی دوباره لیست جدیدی به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنند.

 

با این شرایط استقلال حدود ۱۵ روز وقت دارد که بازیکنان مورد نیاز خود را جذب کند تا بتوانند با نفرات کامل به استقبال دو بازی سرنوشت ساز در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا برود. 

 

در روزهایی که استقلال درگیر انتخاب سرمربی جدید است، مدیران باشگاه باید به صورت موازی کارهای جذب بازیکن را هم پیش ببرند تا تیمی تقویت شده راهی مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا شود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------