آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

استراماچونی: چرا یک پرسپولیسی را برای مذاکره با من فرستاده بودند؟!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , استراماچونی

 

آندره‌آ استراماچونی سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال صحبت‌های تازه‌ای را مطرح کرد....

 

به گزارش مدال ، در برنامه امشب ورزش از نگاه دو، مجری برنامه اعلام کرد که پیغامی از آندره آ استراماچونی توسط مترجم وی رسیده است.

 

به ادعای یوسف دانشیار مترجم استراماچونی، وی در واکنش به صحبت های رحمان رضایی در برنامه ورزش از نگاه دو، گفته است: وکلای من گفته بودند درباره استقلال صحبتی نکنم اما من فکر می کنم الان وقت حرف زدن است چون دروغ ها زیاد شده است. از حالا به صورت قانونی بحث ها را دنبال می کنم. خود باشگاه ایمیل زد و نمایندگان خود را برای مذاکره معرفی کرد. ما اصلا نمی خواستیم مذاکره ای داشته باشیم. 6 روز قبل از مذاکره گفته بودم که شرط و شروطی ندارم و پرونده استقلال برای من بسته شده است. مشکل من با استقلال نوع پرداخت پولم بود. بعد از تلاش سفارت ایران و ایتالیا آن مشکل حل شد که می شد زودتر حل شود. یک سری مدارک دستکاری شده از سوی باشگاه رو شد و گفتند من درخواست پول بیشتر و خانه جدید کرده ام که حقیقت نداشت. با بیان این موضوعات پرونده کار در استقلال را بستم. وکیل من و وکیل باشگاه در دوحه هم را دیدند ولی به عنوان دو دوست و دو عضو فیفا و بنا نبود مذاکره ای باشد. همان روزهایی که می گفتند باشگاه مذاکرات فشرده ای با نماینده من دارد مدیربرنامه هایم به همراه خانواده اش برای تعطیلات رفته بود و در مذاکرات حضور نداشت.

 

وی افزود: من به باشگاه بعد از آنکه اسناد را دستکاری کردند طی ایمیلی گفته بودم دیگر همکاری نمی کنم. آنها حتی پیشنهاد پول بیشتری داده بودند تا من پای میز مذاکره بنشینم اما اعلام کردیم که دیگر مذاکره ای لازم نیست. اگر قرار بود باشگاه با من مذاکره کند چطور یک نفر پرسپولیسی (رحمان رضایی) را برای مذاکره فرستاد؟

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------