الریان نگران ضد حمله بازیکنان استقلال/ خط دفاع پاشنه آشیل قطری‌ها



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
مهمترین نگرانی قطری‌ها در بازی الریان با استقلال ایران در لیگ قهرمانان آسیا، غافلگیری روی ضد حملات است. 

به گزارش  مهر، تیم های فوتبال استقلال ایران و الریان قطر از ساعت ۱۸:۴۵ امروز سه شنبه در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در شهر دوحه به مصاف هم می روند.

 

روزنامه الرایه قطر در گزارش مربوط به این مسابقه نوشت: «بازی امروز استقلال با الریان ممکن است با دیدارهای قبلی دو تیم تفاوت داشته باشد چرا که فقط تک بازی است؛ بر خلاف دیدارهای گذشته که رفت و برگشت بود. این به این معنی است که یک تیم در این مسابقه باید برنده باشد. بنابراین به یک تاکتیک متفاوت نیاز است تا به تیم برای کسب پیروزی ارزشمند کمک کند.

 

الریان باوجود باختهای اخیر در جام قطر و لیگ ستارگان، قادر به شکست حریف قدرتمند خود است به شرط رفع بعضی از اشتباهاتی که اخیرا مرتکب شده است. مهمترین آن، اشتباهات دفاعی است که منجر به دریافت هشت گل در بازی با السد و الغرافه شد. همچنین اشتباهات خط حمله و عدم استفاده از فرصت هایی که نصیب مهاجمان می شود.

 

پیش بینی می شود استقلال به ویژه در دقایق ابتدایی مسابقه دفاعی بازی کند تا گل نخورد و سپس دست به حمله بزند. همچنین انتظار می رود استقلال در این بازی به ضد حمله روی بیاورد. این کاری است که تیم های ایرانی به خوبی انجام می دهند و برای استفاده از فضای خالی در زمین حریف سرعت زیادی در انتقال بازی از خط دفاع به خط حمله دارند.

 

اگرچه الریان به پیروزی در این بازی نیاز دارد اما این تیم هم باید در طول بازی در کار دفاعی احتیاط کند و به استقلال اجازه استفاده از ضد حمله ندهد.»

 

به گزارش مهر، این روزنامه همچنین پیشنهاد کرده است که الریان برای باز کردن لایه های دفاعی استقلال بهتر است از جناحین عمل کند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------