اعتراض نابه‌جای پرسپولیسی‌ها/ تسویه ۱۰۰ درصدی قراردادهای فصل گذشته



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , پرسپولیس
با وجود این که بازیکنان پرسپولیس مدعی هستند از فصل گذشته از این باشگاه طلب دارند اما اسناد حسابداری این باشگاه نشان می‌دهد که به جز سیدجلال حسینی که ۹۴ درصد رقم قراردادش فصل گذشته‌اش را دریافت کرده، سایر بازیکنان پرسپولیس ۱۰۰ درصد قراردادشان را گرفته‌اند. 

به گزارش ایسنا، طی هفته‌های اخیر مباحث مختلفی درباره مطالبات بازیکنان پرسپولیس از این باشگاه مطرح شده است، در حالی که در میان فصل به سر می‌بریم و قرمز پوشان با اختلاف نسبت به تیم دوم جدول صدرنشین هستند اما هرازگاهی مصاحبه‌هایی انجام می‌شود که نشان می‌دهد بازیکنان پرسپولیس به خاطر پرداخت نشدن مطالبات‌شان گله‌مند هستند.

 

بازیکنان پرسپولیس مدعی هستند با وجود این که نیم فصل به پایان رسیده و دو هفته از نیم فصل دوم سپری شده اما تنها ۳۵ درصد از قرارداد فصل جدیدشان پرداخت شده و البته نکته حائز اهمیت در صحبت‌های بیشتر بازیکنان پرسپولیس این است که آن‌ها از فصل‌های گذشته نیز مبالغی طلبکارند. این در حالی است که مدیران سابق باشگاه پرسپولیس مدعی‌اند تمام طلب‌های بازیکنان را پرداخت کردند و پرسپولیسی‌ها هیچ طلبی از فصل گذشته ندارند.

 

ایسنا اکنون به اسنادی دست یافته که نشان می‌دهد بازیکنان حال حاضر پرسپولیس نه تنها ۱۰۰ درصد مبلغ قرارداد فصل گذشته خود را در دوران مدیریت سابق دریافت کرده‌اند بلکه در این بین برخی بازیکنان نظیر سیدجلال حسینی مبالغی هم تحت عنوان مالیات قرارداد مربوط به دوره محمد رویانیان را نیز دریافت کرده‌ است.

 

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس از اول آذر ۱۳۹۷ تا ۲۶ فروردین ماه ۱۳۹۸ مبلغ ۲۲۰ میلیون تومان بابت قرارداد فصل ۹۸-۹۷ خود، ۱۰ میلیون تومان پاداش بازی، ۳۰۰ میلیون تومان بابت پاداش حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا و همین‌طور ۱۰۰ میلیون تومان بابت آپشن‌های قراردادش دریافت کرده است. او همچنین در این بازده زمانی ۲۰۰ میلیون تومان از باشگاه پرسپولیس بابت مالیات قرارداد خود که مربوط به دوره مدیریت محمد رویانیان است دریافت کرده که با یک حساب ساده مشخص می‌شود سید جلال حسینی ۸۳۰ میلیون تومان در ۵ ماه به حسابش واریز شده است.

 

در پایان فصل ۹۸-۹۷ برخی از بازیکنان پرسپولیس که از گذشته طلبکار بودند، از ایرج عرب خواستند ابتدا مطالبات‌شان در گذشته را دریافت کنند و بعد به طلب‌های فصل ۹۸-۹۷ رسیدگی شود. در این بین به طور مثال کمال کامیابی‌نیا هم که از فصل‌های قبل طلبکار بود، مطالباتش را دریافت می‌کند و برای فصل ۹۸-۹۷ نیز مبالغی به حسابش واریز می‌شود که البته این بازیکن از آپشن‌های قراردادش هنوز مبلغی از پرسپولیسی‌ها طلبکار است.

 

بررسی پرداختی‌های باشگاه پرسپولیس در فصل گذشته نشان می‌دهد تعدادی از بازیکنان همچون حسین ماهینی که از فصل ۹۷-۹۶ طلب کار بودند مطالباتشان را دریافت کردند تا حساب‌های آن‌ها از گذشته صفر شود. این بازیکن بابت قرارداد فصل ۹۷-۹۶ خود از پرسپولیس طلبکار بود که در چهارم تیرماه ۹۸، ۱۶۹ میلیون و ۷۴۲ هزار و ۳۱۸ تومان دریافت کرده تا اینگونه از گذشته دیگر طلبی نداشته باشد.

 

بررسی اسنادی مالی پرسپولیس نشان می‌دهد با وجود این که برخی از بازیکنان درصدهای کمی از آپشن‌های قرارداد فصل گذشته‌شان را در مدیریت سابق دریافت نکرده‌اند اما به واسطه پرداخت ۴۹۵ میلیون تومان (پاداش آسیایی و پاداش پیروزی در برخی از بازی‌ها) خارج از قرارداد به بازیکنان داده شده بود آن‌ها در عمل بیش از آن چه در قراردادشان به عنوان دستمزد و آپشن آماده دریافت کردند که علی‌القاعده به خاطر این که این مبلغ ۴۹۵ میلیون خارج از قرارداد پرداخت شده، آن‌ها حالا قانونا از باشگاه پرسپولیس مبالغی طلبکار هستند.

 

این ارقام و آمار تنها بخشی از پرداخت‌های مالی به بازیکنان پرسپولیس است که مدعی طلبکاری از پرسپولیس هستند. ریز جزییات مالی پرداختی باشگاه به بازیکنان نشان می‌دهد که اعتراض آن‌ها نابجا است. البته بازیکنان پرسپولیس حق دارند بایت عدم دریافت حق و حقوق فصل جاری معترض باشند اما قطعا آن‌ها طلبی از قرارداد فصل گذشته خود ندارند چراکه بر اساس این اسناد تنها بخش اندکی از آپشن قراردادهای فصل گذشته آن‌ها باقی مانده است.  

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------