آقای رحمتی؛این بود اخلاقی که از آن دم می‌زدید؟



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,سید مهدی رحمتی
دعوای سید مهدی رحمتی و سید حسین حسینی وارد فاز تازه ای شده است.

به گزارش خبرآنلاین؛ استقلال و شهرخودرو هر دو دوشنبه در آسیا بازی دارند. دو بازی سخت و سرنوشت ساز که پس از نتایج نه چندان خوب روز اولشان احتیاج دارند حتما در آن موفق شوند. در شرایطی هر دو تیم سخت مشغول آماده سازی روحی و جسمی خود برای این بازی ها هستند، به ناگاه سید مهدی رحمتی که دروازه بان و کاپیتان شهرخودروست یک استوری می گذارد و جنجالی تازه به راه می اندازد. متنی مبهم که هدفش گفتن این نکته است که هواداران استقلال بعد از دربی به او ابراز لطف کرده اند و یک فرد خاص هم از او حلالیت طلبیده. در پایان هم توصیه هایی می کند در باب رعایت اخلاق و مسائلی از این دست.

 

با این حال دیری نمی گذرد که مهدی رحمتی از اخلاق مورد نظرش پرده برداری می کند. بعد از این که سید حسین حسینی با یک استوری دیگر جواب رحمتی را می دهد و نکته جدیدی را در خصوص روابط بین او و بعضی بازیکنان استقلال مطرح می کند، رحمتی استوری چت شخصی خودش و حسینی در تلگرام را به وسیله اسکرین شات در استوری اش منتشر می کند.

 

فارغ از اینکه این اقدام رحمتی می تواند شکایت حسینی را به همراه داشته باشد می توان این سوال را از دروازه بان باتجربه و باسابقه شهرخودرو پرسید که آیا انتشار پیام های شخصی در فضای اینستاگرام امری اخلاقی و جوانمردانه است؟

 

آیا اگر خود رحمتی به عنوان یک ناظر بیرونی به این ماجرا می نگریست،چنین اتفاقی را تایید می کرد؟ هر کدام از افرادی که با هم رابطه دوستانه و رفاقتی دارند، از این دست صحبت ها چه در عالم واقع و چه از طریق پیام رسان ها با هم انجام داده اند و هر سخنی را باید در همان زمان و مکانی که مطرح می شود تحلیل و بررسی کرد. آیا انتشار عمومی آن پس از گذشت مدت ها،فارغ از تمامی کشمکش ها و اختلافات و این که حق با چه کسی است، مورد تایید قرار می گیرد؟ اگر این ماجرا به صورت برعکس اتفاق افتاده بود رحمتی آن را بر می تابید یا آن زمان هم باز رو به صدور بیانیه هایی در باب رعایت معرفت و اخلاق و جوانمردی می آورد؟

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,سید مهدی رحمتی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------