مجیدی: دیاباته دوست داشت در کنار خانواده‌اش باشد/وقت ندارم جواب هر اراجیفی را بدهم!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , مجیدی
سرمربی استقلال ابراز امیدواری کرد که تیمش بتواند پیروز دیدار با ذوب آهن باشد. 

 به گزارش ایسنا، فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال ظهر شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ذوب‌آهن اظهار کرد: در ۲ و ۳ روز گذشته تمرینات خوبی داشتیم. تیم حریف تیم خوبی است. ذوب‌آهن را آنالیز کرده‌ایم. امیدواریم بتوانیم ۳ امتیاز را به دست بیاوریم.

 

او ادامه داد: قائدی و اسماعیلی دیروز با ما تمرین کردند اما چون یک جلسه با ما تمرین کردند، به احتمال زیاد از ابتدا به آن‌ها بازی ندهیم. با توجه به این که بازیکنان مصدوم  که از کلینیک خارج می‌شوند و به تمرین اضافه می‌شوند، برنامه خاصی برای آن‌ها می‌نویسیم و از ربانی خواهش کردم زیر نظر او تمرین کنند.

 

وی درباره بازگشت دیاباته گفت: امرزو مشخص می‌شود و جواب MRI او خواهد آمد. من منتظر جواب دکتر تیم هستم. دیاباته به صورت شخصی با من صحبت کرد و اعلام کرد که دوست دارد در کنار خانواده‌اش باشد و به من گفت که در فرانسه کارهای فیزیوتراپی را انجام خواهد داد و من هم به او این اجازه را دادم که به مرخصی برود.

 

مجیدی درباره احتمال تعطیلی لیگ برتر به دلیل "کرونا ویروس" گفت: من نخستین‌بار است که این موضوع را شنیدم و اطلاعی از آن ندارم. امیدوارم که این اتفاق نیفتد و با توجه به این که مجبوریم ۴ روز یک بار بازی کنیم و بازی عقب افتاده داریم، امیدوارم بازی فردا برگزار شود.

 

سرمربی استقلال در باره حواشی که برای او مبنی بر استفاده از ماده "جک تری‌دی" در یکی از داربی‌ها افتاد تصریح کرد: من نه وقتش را دارم و نه برایم مهم است که جواب این اراجیف را بدهم.

 

او در پایان گفت: تیم ما در ۳ جام مدعی است و در لیگ قهرمانان آسیا از گروه خود صعود می‌کنیم. در لیگ و جام حذفی هم تلاش می کنیم که بتوانیم قهرمان شویم.

 

استکی: برای مطهری تاکتیک خاصی داریم/ رادولوویچ از بازیکنان ذوب آهن شناخت پیدا کرده است

مربی تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: بازی با استقلال شرایط خاصی دارد اما این بازی هم ۳ امتیاز دارد.

 

 

میودراگ رادولوویچ سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پیش از بازی با استقلال تهران به دلیل کسالت در نشست خبری حاضر نشد،‌ حسن استکی دستیارش به این نشست آمد. 

 

وی گفت: بازی استقلال از نظر فنی شرایط خاصی دارد. بازیکنان پرسپولیس و استقلال انگیزه زیادی دارند. هر چند فقط سه امتیاز دارند و با بازی دیگر تفاوتی نمی‌کند.

 

وی افزود: تیم ما شرایط خوبی دارد و از روزی که آقای رادولوویچ هدایت تیم را برعهده گرفته شرایط ما روز به روز بهتر شده است. ما فردا درخشان‌مهر و هادی محمدی را در اختیار نداریم و به گفته خود آقای رادولوویچ آمده‌ایم که سه امتیاز را کسب کنیم. 

 

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص اینکه احتمال دارد مسابقه فردا به دلیل شیوع بیماری کرونا بدون حضور تماشاگران برگزار شود، و این موضوع می‌تواند یک اتفاق خوب برای ذوب‌آهن باشد، عنوان کرد: این اتفاق خوب محسوب نمی‌شود و خدا نکند که بیماری کشور را دربر بگیرد، به هر حال تیم‌هایی میهمان هستند ۱۰، ۱۵ درصد بیشتر امکان حضور تماشاگر ندارند و بعضی مواقع هم حضور خود تماشاگران می‌تواند روی تیم‌ها استرس ایجاد کند، البته ما در ذوب‌آهن همیشه از تماشاگرانمان انرژی مثبت گرفته‌ایم و از آنها سود برده‌ایم.

 

وی در مورد اینکه چه برنامه‌ای برای مهار ارسلان مطهری بازیکن استقلال دارند، گفت: ارسلان بازیکن خوبی است، یک سال در تیم ما حضور داشته و مدافعان و بازیکنان از نظر فنی به خوبی او را می‌شناسند و می‌دانند چه مدلی بازی می‌کند و نزدیک به دروازه می‌ایستد. بازیکنان کاملاً او را می‌شناسند و تاکتیک خاصی برایش داریم. 

 

وی در مورد اینکه رادولوویچ گفته سخت‌ترین دوران مربیگریش را در ذوب‌آهن سپری می‌کند و آیا بازیکنان زیادی را از دست داده، گفت:‌ این مربی برای اولین مرتبه است به ایران می‌آید و آشنایی با بازیکنان ندارد، برای اینکه با بازیکنان آشنا شود به زمان زیادی نیاز داشت. تیم ما هم در نیم‌فصل نمی‌توانست دو سه بازیکن بگیرد. او آشنایی کامل با بازیکنان پیدا کرده و اکنون شناخت خوبی از بازیکنان دارد و بلد شده تا از بازیکنان به خوبی کار بکشد و وضعیت بهتر هم می‌شود. 

 

 استکی در ابتدای نشست ضمن عذرخواهی به خاطر غیبت رادولوویچ گفت: او کسالت داشت و به این نشست نیامد. 

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------