اکبرپور: کرونا به داد استقلال رسید!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,اکبرپور
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تیم از وقتی استراماچونی رفته یک روز آرامش نداشته است. 

علیرضا اکبرپور درباره باخت استقلال در سیرجان و اتفاقاتی که در جریان آن دیدار رخ داد با ما همکلام شد. او همچنین از ورود دوباره فتح‌الله‌زاده به کادر مدیریتی باشگاه ابراز خرسندی کرد.

 

استقلال چرا باخت؟

به خدا باز هم این استقلال است که با این همه مشکلات چنین فوتبال زیبایی را به نمایش می‌گذارد. تیمی که موقع رفتن به سیرجان آن مشکلات پروازی برایش ایجاد شد به‌خودی خود روحیه درست و حسابی نداشت. از طرفی دو ماه است تیم مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره درست و حسابی ندارد. یک دو جین مصدوم روی دست کادر فنی مانده و از همه مهمتر در روزهای آخر قبل از سفر هم درست نتوانستند تمرین کنند.

 

بازی را چطور دیدید؟

بازی بیشتر در اختیار استقلال بود. شاید اگر بچه‌های تیم در زدن ضربات آخر دقت می‌کردند می‌توانستند حتی به جای تساوی برنده هم بشوند ولی گفتم که بازی در شرایطی برگزار شد که استقلال اصلاً به خوبی برای این دیدار مهیا نشده بود.

 

سیرجانی‌ها را چطور دیدید؟

آن‌ها تلاش‌شان را کردند ولی بیشتر بازی در نیمه خودی داشتند دفاع می‌کردند. فکر کنم فقط یک فرصت داشتند و همان را هم به خوبی به گل تبدیل کردند.

 

روی گل چه کسی مقصر بود؟

من نمی‌دانم برنامه استقلال برای ضربه ایستگاهی چیست. روی کرنر باید یک نفر تیر دروازه مخالف را می‌گرفت ولی کسی در آن نقطه نبود تا گل بدی بخورند. این خوب نیست استقلال چنین گلی بخورد. شاید کسی یادش رفته آن‌جا بایستد. شاید هم یارگیری به شکل نفر به نفر بوده است. ولی هرچه بود گل بدی خوردند.

 

برخی از کارشناسان استقلال به مجیدی انتقاد کرده‌اند. آیا او در این شکست سهم داشت؟

نه! تیم با وضعیت بدی در میدان حاضر شده بود. تیم دو روز در سالن و راهروی هتل تمرین کرده بود. مصدومانش هم که نتوانسته بودند در همین یکی، دو روز قبل بازی تمرین کنند. برای همین هم وقتی غلامی و فرشید اسماعیلی به میدان رفتند نتوانستند کاری بکنند. استقلال مستحق باخت نبود ولی گاهی در فوتبال این نتایج رقم می‌خورد. از طرفی باید یادمان باشد که دروازه‌بان گل‌گهر هم خیلی عالی کار کرد.

 

بازی با الوحده هم که به خاطر کرونا لغو شده است؟

این به سود استقلال است. کرونا به دادش رسیده تا کمی استراحت داشته باشد. این تیم از وقتی استراماچونی رفته یک روز آرامش نداشته است.

 

به خاطر فشار بازی‌ها یا مسائل مدیریتی؟

هر دو! اما باید این را اضافه کنم که علی فتح‌الله‌زاده آمد تا ان‌شاءالله این باشگاه مدتی نفس راحت بکشد. باید خیلی وقت پیش فتح‌الله‌زاده را می‌آوردند. ولی باز هم خوب است.

 

 

  خبرورزشی 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------