آذری: اعضای مجمع را برای پس گرفتن امضایشان تحت فشار می‌گذارند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , آذری
عضو مجمع فدراسیون فوتبال از مدیران باشگاه صنعت نفت و گل گهر به خاطر پس گرفتن امضایشان نسبت به اصلاح اساسنامه انتقاد کرد و گفت: آنها با این کار شخصیت خودشان را پایمال کردند. 

به گزارش مهر، روز گذشته نامه ۱۰ عضو مجمع فدراسیون فوتبال برای اصلاح اساسنامه قبل از برگزاری انتخابات به این فدراسیون ارسال شد. در فاصله کمتر از یک روز از انتشار این نامه، مدیران عامل صنعت نفت و گل گهر سیرجان امضای خود را پس گرفتند و اعلام کردند که دنبال تغییر اساسنامه نیستند.

 

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان که یکی از اعضای جریان اصلاح اساسنامه است، از اقدام دو همتای خود در مجمع انتقاد کرد.

 

آذری به خبرنگار مهر، گفت: همه چیز در نامه شفاف و روشن بود. اگر آقایان می گویند دنبال اصلاح اساسنامه نبودیم پس امضایشان چیست؟ اگر می گویند در جریان نبودیم که می خواستند اساسنامه را اصلاح کنند، این حرفشان زشت است. من نامه را روی «واتس اپ» برای تمام امضاکنندگان ارسال کردم. فرصت کافی هم برای خواندن این نامه وجود داشت بخصوص آقای جواهری مدیرعامل گل گهر که قبل از بازی این تیم مقابل استقلال نامه را برایش ارسال کردم.

 

عضو مجمع فدراسیون فوتبال تاکید کرد: اینکه یک نفر امضا و خواسته اش را تکذیب می کند، در واقع خودش را تکذیب و شخصیتش را پایمال می کند. من با این همه تجربه، بدون هماهنگی نامه ای در این سطح را به فدراسیون فوتبال نمی فرستم. حالا حداقل  آقای عیسی زاده مدیرعامل صنعت نفت گفت نامه را امضا کرده و بعدا پشیمان شده است.

 

آذری ادامه داد: ما هم از یکسری منابع در جریان قرار گرفته ایم که یک عده دنبال این هستند که امضاها برای اصلاح اساسنامه پس گرفته شود.

 

عضو مجمع فدراسیون سپس با کنایه گفت: به هر حال من از دست آقایان جواهری و عیسی زاده ناراحت نیستم و احتمالا منافع باشگاهشان را بررسی کرده اند و امضا را پس گرفته اند. شاید بعدا برای باشگاهشان چالش هایی ایجاد می شد و یا احتمال داشت تیمشان سقوط کند!

 

آذری در پاسخ به این سئوال که آیا با انصراف عیسی زاده و جواهری، بحث اصلاح اساسنامه از دستور کار خارج می شود؟ یادآور شد: خیر، همین امروز سه عضو دیگر مجمع با بنده تماس گرفته اند تا نامشان در درخواست ما قرار بگیرد.

 

وی در بخش دیگری از صحبت هایش تصریح کرد: متاسفانه یک عده دنبال سوء استفاده از مواضع بنده هستند. کسانی که منافعشان در عقب افتادن انتخابات فدراسیون است، می خواهند توپ را به زمین من بیندازند در حالی که من هیچ کجا نگفتم انتخابات به تعویق بیافتد. بحث من فقط اصلاح اساسنامه بوده است. آقایانی که دنبال تعویق انتخابات هستند حق ندارند از رویکرد من سوء استفاده کنند.

 

عضو مجمع فدراسیون فوتبال تاکید کرد: ما با مسئولان فدراسیون فوتبال جنگ و دعوا نداریم که مدام به اینطرف و آنطرف زنگ می زنند. این افراد از ادبیات خوبی استفاده نمی کنند و دیگران را تحت فشار می گذارند که امضاهایشان را پس بگیرند. چطور آن موقع که خودتان برای تایید ثبت نام به ۵ یا ۱۰ امضا نیاز داشتید، مشکلی نبود؟ حالا که ۱۰ نفر می خواهند نامه ای را برای اصلاح اساسنامه امضا کنند، مورددار شده است؟ البته توصیه من به این عزیزان این است که خیلی هم به ۱۰ امضا دلخوش نباشند. دیروز ثابت شد که امضای کاغذی بعضی از اعضای مجمع چقدر دوام دارد و معادلات مجمع می تواند تغییر کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------