یوونتوس به دنبال تمدید قرارداد رونالدو



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , یوونتوس
باشگاه یوونتوس می‌خواهد ستاره پرتغالی تا ۳۹ سالگی در این تیم بماند. 

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، پس از مثبت اعلام شدن تست کرونای دنیله روگانی تمام تیم یوونتوس به قرنطینه رفت. اکنون باشگاه در تلاش است تا مسائل موجود را حل کند که یکی از مهمترین آن ها که برای هواداران نیز اهمیت دارد ادامه حضور کریستیانو رونالدو در این تیم است. 

 

مهاجم پرتغالی که دوران قرنطینه خود را در مادیرای پرتغال می‌گذراند تا سال ۲۰۲۲ با تیم تورینی قرارداد دارد. ستاره یوونتوس با وجود این که ۳۵ سال دارد عملکردش همچنان فوق العاده است. او در ۳۲ بازی رسمی این فصل ۲۵ بار گلزنی کرده است. همچنین چهار پاس گل داده است. رونالدو از یکم دسامبر در همه بازی های سری آ گلزنی کرد به جز دیدار برابر برشا (در فهرست قرار نداشت) و اینتر. این آمار گلزنی در یازده بازی پیاپی برای کمتر مهاجمی قابل دستیابی است و در ایتالیا نمی خواهند چنین بازیکن روی فرمی را از دست بدهند.

 

یوونتوس در نظر دارد قرارداد ستاره اش را تا دو سال دیگر تمدید کند و در این صورت رونالدو می تواند تا ۳۹ سالگی برای بانوی پیر بازی کند. به نظر می رسد بازیکن پرتغالی هم با این موضوع موافق است و تنها موضوع دستمزد باقی می ماند. او اکنون برای هر فصل ۳۱ میلیون یورو دریافت می کند. 

 

 در حالی که باشگاه در تلاش است قرارداد مهاجم پرتغالی اش را تمدید کند به دنبال یک بازیکن زیر ۳۰ سال است تا این روند  گلزنی حفظ شود. تیمو ورنر (لایپزیگ)، هری کین (تاتنهام)، گابریل ژسوس (منچسترسیتی) و مائورو ایکاردی (پاری سن ژرمن) از گزینه های مورد نظر تیم ایتالیایی است. حضور یک مهاجم باعث می شود رونالدو راحت تر به کار خود ادامه دهد. در این صورت ستاره یوونتوس برای تمدید قرارداد راضی خواهد شد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------