یحیی درباره استوکس نظر می‌دهد، باشگاه از میناوند شکایت می‌کند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,فوتبال

 

با تعطیلی لیگ برتر فوتبال کشور و همچنین شرایط نیمه‌تعطیل ادارات، فعالیت باشگاه پرسپولیس به حداقل رسیده و عملا دست مدیران این باشگاه برای پیگیری امور و رتق و فتق اوضاع بسته است. در این بین مدیران پرسپولیس و هواداران نگران برخی موارد ازجمله بدهی‌های سنگین به بازیکنان و مربیان خارجی هستند و همچنین سرنوشت لیگ برتر و ادامه یا تعطیلی لیگ نوزدهم هم یکی دیگر از دغدغه‌های این روزهای سرخ‌ها به شمار می‌رود.

 

 پاسخ فیفا: نگران زمان پرداخت بدهی‌ها نباشید

باشگاه پرسپولیس طی چند روز آینده باید مبالغی را بابت طلب سرتن چوک و گابریل به حساب خارجی‌های اسبق خود واریز کند، اما با توجه به شرایط اقتصادی این روزهای پرسپولیس، مدیران باشگاه در نامه‌ای به فیفا خواستار آن شدند که این مبلغ از محل درآمدهای پرسپولیس در فیفا کسر و به حساب این نفرات واریز شود.

 

ظاهرا فیفا پنجشنبه به این درخواست باشگاه پرسپولیس پاسخ داده و در آن عنوان شده که با توجه به شرایط نیمه‌تعطیل فیفا و حجم بالای درخواست‌ها، با توجه به اینکه هنوز نتوانسته‌اند پاسخی دقیق به این درخواست پرسپولیس بدهند، این باشگاه نباید نگران زمان اعلام‌شده در احکام باشد و قطعا زمان بیشتری در اختیار سرخ‌ها قرار می‌گیرد. فیفا در این نامه عنوان کرده در جریان پیگیری‌های پرسپولیس درخصوص این پرونده‌ها هست و با توجه به اینکه نتوانسته پاسخی به این پیگیری‌ها بدهد، این زمان را برای پرسپولیس در نظر می گیرد.

 

 رسول‌پناه و هیات‌مدیره به‌دنبال راه انتقال پول

با اینکه فیفا به پرسپولیسی‌ها اعلام کرده که زمان بیشتری برای پرداخت بدهی‌های این باشگاه به چوک و گابریل می‌دهد، اما سرپرست باشگاه و اعضای هیات‌مدیره نگران این هستند که مبادا مشکلی گریبان این تیم را بگیرد. بر همین اساس آنها قرار است فردا دور هم جمع شوند و راه‌حلی برای انتقال پول این دو طلبکار پیدا کنند. البته با توجه به اینکه گابریل در اعلام شماره‌حساب به باشگاه تاخیر داشته، سرخ‌ها تا 28 فروردین برای پرداخت این پول به این بازیکن فرصت دارند، اما در خصوص چوک شرایط متفاوت است و آنها باید در زمان مقرر مبلغ بدهی را پرداخت کنند.

 

 مسافرت خارجی مانع از جلسه کارگزار با پرسپولیسی‌ها

یکی از مواردی که این روزها مدیران پرسپولیس با جدیت آن را پیگیری می‌کنند، موضوع اسپانسرینگ و ادامه همکاری با کارگزار برند پرسپولیس است. با توجه به اینکه سرخ‌ها به‌خوبی از سوی شرکت آتیه‌پرداز تغذیه مالی نمی‌شوند، مدیران باشگاه به‌دنبال راه‌حلی برای رفع مشکلات مالی هستند. در این خصوص شنیده می‌شود که پرسپولیسی‌ها بارها درخواست برگزاری جلسه با مدیرعامل آتیه‌پرداز را ارائه کرده‌اند، اما با توجه به اینکه این فرد در مسافرت خارج از کشور به سر می‌برد، این جلسه به بعد از تعطیلات نوروز موکول شده است.

 

 جلسه یحیی با باشگاه به خاطر استوکس

آنطور که از شواهد امر برمی‌آید، آنتونی استوکس قصد ندارد بار دیگر به ایران سفر کرده و پرسپولیس را در ادامه لیگ همراهی کند و البته شنیده می‌شود که سرخ‌ها هم دیگر تمایلی به ادامه این همکاری ندارند.

 

اما اینکه چرا هنوز باشگاه درخصوص بی‌نظمی‌ها و بدقولی‌های این بازیکن اقدامی نکرده، به این خاطر است که مدیران باشگاه منتظر نظر نهایی یحیی هستند تا درصورت موافقت سرمربی، اقدامات حقوقی درخصوص این بازیکن انجام شود.

 

شنیده می‌شود گل‌محمدی این هفته قرار است به باشگاه برود و در جلسه‌ای با مدیران باشگاه شرکت کند تا علاوه‌بر موضوع استوکس، برنامه‌های خود را برای ادامه فصل و همچنین فصل آینده اعلام کند.

 

 تماس رسول پناه با بهاروند

رسول‌پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس این روزها به‌دنبال آن است که هر طور هست، لیگ فصل جاری برگزار شود یا اینکه تکلیف قهرمان این بازی‌ها مشخص شود تا حقی از تیمش هدر نرود. در این خصوص شنیدیم سرپرست باشگاه پرسپولیس پنجشنبه با حیدر بهاروند تماس گرفته و از او شرایط ادامه لیگ را جویا شده است. رئیس سازمان لیگ به رسول‌پناه اعلام کرده که فردا یا پس‌فردا جلسه‌ای برگزار می‌شود تا تکلیف لیگ مشخص شود.

 

 پرسپولیس هم از میناوند شکایت می‌کند

مهرداد میناوند بعد از جدایی انصاری‌فرد از باشگاه، موضع سنگینی علیه مدیران فعلی باشگاه گرفته و در یک استوری هم اعلام کرد که مشاور ارتباطات رسانه‌ای باشگاه مشغول مذاکره با بازیکنان تیم‌های دیگر برای پیوستن به پرسپولیس در فصل آتی است. در این خصوص شنیدیم که علاوه‌بر شکایت ابوالفضل امان‌الله از مهرداد میناوند، باشگاه پرسپولیس هم قصد دارد به‌صورت جداگانه از پیشکسوت خود شکایت کرده و خواهان اثبات گفته‌هایش شود.

 

فرهیختگان/  آرش محمدی 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------