رضاوند: استقلال امسال مدعی قهرمانی است / استراماچونی می‌توانست در استقلال بماند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
هافبک تیم استقلال تهران ضمن آرزو پایان یافتن شیوع ویروس کورنا و از سرگیری رقابت‌ها از رویاهایش با این تیم در سال جدید می‌گوید. 

به گزارش ایلنا، آرش رضاوند هافبک تیم استقلال که در ابتدای فصل جاری مسابقات به این تیم پیوست معتقد است آبی‌ها امسال یکی از مدعیان اصلی قهرمانی خواهند بود فقط در این بین نیاز به حمایت هواداران دارند تا بتوانند بهترین نتایج را کسب کنند. گفتگوی نوروزی رضاوند را در ادامه می‌خوانید:

 

* یکسال پر از فراز و نشیب برای استقلال تمام شد. انتظار چنین سالی را داشتید؟

حقیقتا نه. چون ما نمی‌توانیم آینده را پیش بینی کنیم پس هر اتفاقی که در آینده رخ بدهد باید فقط آن هدفی که دارید را دنبال کنید؛ چه در زندگی چه در ورزش. غیرقابل پیش بینی بودن زندگی هم یک اتفاق خوب است و امیدوارم که در آینده اتفاقات بهتری رخ بدهد.

 

* بهترین اتفاق سال برای تو مطمئنا پیوستن به استقلال بود.

بله دقیقا همینطور است. چه چیزی می‌تواند بهتر از این باشد که شما در تیمی که از کودکی دنبالش می‌کردید بازی کنید و برای موفقیت آن تلاش کنید. استقلال از کودکی تیم رویایی من بوده که از پیوستن به آن باید خیلی خوشحال باشم. جا دارد از مربیان، بازیکنان و هر کسی که در رسیدن به این مسیر کمک کرده است تشکر کنم و امیدوارم که بتوانم بازیکن خوبی برای تیم بزرگ استقلال باشم.

 

* یکی از اتفاقات تلخ امسال برای استقلال جدایی استراماچونی بود.

ایشان برای استقلال زحمت کشید و ما منکر تلاش‌های او برای موفقیت تیم نیستیم اما من اعتقاد دارم استراماچونی می‌توانست در استقلال بماند یا اینکه اگر می‌خواست از تیم جدا شود حداقل زودتر به باشگاه اعلام می‌کرد ما زمان زیادی را به خاطر ماندن یا رفتن این مربی از دست دادیم. مطمئنا وقتی شما تکلیف را مشخص می‌دانید باید زودتر آن را اعلام کنید تا دیگران ضرر نکنند یا لطمه نبینند.

 

*فرهاد مجیدی پس ‌از مدت‌ها کش و قوس که بر سر جایگزینی استراماچونی و آمدن یا نیامدن مربی ایتالیایی مطرح بود، جایگزین مربی قبلی‌تان شد به ‌نظرت او بهترین گزینه بود؟

فرهاد مجیدی بازیکن بزرگ استقلال بوده و یکی از محبوب‌ترین‌ها است، ما چند هفته با ایشان با انگیزه بالا کار کردیم. فاصله سنی کم آقا فرهاد با بازیکنان و درک متقابل خوبی که بین ایشان و بازیکنان وجود دارد خیلی به تیم کمک می‌کند تا ما مسائل فنی و سایر موارد را در تیم پیش ‌ببریم و بر همه مسائل غلبه کنیم.

 

 *مجیدی در مورد قهرمانی در لیگ یا موفقیت استقلال حرف خاصی با بازیکنان داشته؟

استقلال همیشه جزو تیم‌های بزرگ ایران بوده و هست اما آقا فرهاد در خصوص رده‌ای خاص و قهرمانی حرفی با ما نداشته است. حتماً انتخاب آقا فرهاد بهترین انتخاب ممکن بود چون ایشان در آن شرایط بهترین فردی بودند که به مسائل و روحیات و شرایط اشراف کامل داشتند و با آگاهی و درایت مسئولان، سرمربیگری استقلال را پذیرفته و به نوعی باشگاه، ما و هواداران را از سردرگمی درآوردند.

 

*اما باشگاه‌تان امکانات خوبی را برای سرمربی‌تان ظاهراً مهیا نساخته که حتی شنیده شد این مسأله ناراحتی سرمربی‌تان را هم به همراه داشت.

محل تمرین مان که مجموعه انقلاب است و گاهی اوقات هم که آنجا مشکلاتی نظیر بارندگی و... داشته در چند زمین دیگر تمرین کرده‌ایم در مورد صحبت مربی‌مان در مورد مسائلی که شما می‌گویید من نمی‌توانم حرفی بزنم و وارد این مسأله شوم چون به‌عنوان بازیکن باید مطیع سرمربی و متعهد به باشگاهم باشم.

 

*به ‌نظر خیلی به تو بازی نرسیده از این موضوع گلایه نداری؟

در چند بازی به‌عنوان بازیکن جایگزین به‌میدان رفتم اما در جام حذفی در ترکیب ثابت تیمم قرار داشتم و در 8-9 بازی تیمم در لیگ هم بازیکن ثابت بودم و تنها در چند بازی، به‌عنوان بازیکن جایگزین به ‌میدان رفتم. استقلال تیم بزرگی است و اینجا بازیکنان قابلی حضور دارند و همه برای بهترین نمایش و حضور خیلی زحمت می‌کشند، با وجود این من از شرایطم در استقلال راضی‌ام و فکر می‌کنم در مسیر خوب، مثبت و پیشرفت در تیم محبوبم گام بر می‌دارد.

 

*به نظرت استقلال امسال می‌تواند عنوان قهرمانی را کسب کند؟

در نیم فصل اول که نتایج خوبی گرفتیم و حتی به صدر جدول هم راه پیدا کردیم امیدوارم بتوانیم یک روند خود را دوباره در دست بگیریم و بتوانیم بهترین بازی‌ها را به نمایش بگذاریم. استقلال امسال مدعی قهرمانی است و هواداران مطمئن باشند تا آخرین روز برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد حتی ما برای آ‌سیا هم برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا امسال به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

 

* همکاری با فرهاد مجیدی چطور است؟

من در تابستان به استقلال اضافه شدم و ابتدا با آقای استراماچونی کار کردم که سرمربی زحمت‌کشی بودند و به هر ترتیب که بود از تیم ما جدا شدند. ما حالا آقا فرهاد را به عنوان سرمربی می‌شناسیم و ایشان به عنوان یک سرمربی جوان بسیار باانگیزه هستند که بازیکنان نکات زیادی را طی همین مدت کوتاه یاد گرفته‌اند. با حمایت باشگاه و هواداران عزیزمان ما مطمئن هستیم که با آقا فرهاد هم می‌توانیم با انگیزه ادامه بدهیم و حتی از نیم فصل اول هم بهتر ظاهر شویم.

 

* وضعیت لیگ را چطور پیش بینی می‌کنی؟

متاسفانه ویروس کرونا تمام برنامه‌ها در جهان را بهم ریخت و مسابقات لیگ برتر ما هم یکی از این برنامه‌ها بود. به نظرم تلخ‌ترین اتفاق همین ویروس بود که پس از اتفاقات گوناگون نوبت به آن رسید تا مشکل جدیدی ایجاد کند. مسابقات که تا پایان فروردین ماه تعطیل شده است اما به عنوان بازیکن طبیعی است که هر چه زودتر دوست داریم بازی کنیم ولی این بستگی به اتمام روند شیوع کرونا دارد و امیدوارم که هر چه سریعتر این ویروس از کره زمین جدا شود و شاهد سلامتی و زندگی عادی همه مردم باشیم.

 

* چه آرزویی برای سال 99 داری؟

همیشه برای همه از جمله خانواده‌ام و مردم کشورم سلامتی و لب خندان را آرزو می‌کنم. امیدوارم که تیم ملی کشورمان دوباره به جام جهانی صعود کند و همینطور با تیم استقلال تهران بتوانیم به بهترین نتایج دست پیدا کنیم تا هواداران را شاد کنیم. از هواداران عزیزمان برای صبر و تحمل در یک سال سخت آرامش آرزو می‌کنم و دوست دارم که نتایجی به دست بیاوریم که برای آنها خوشحال کننده باشد و هرگز ناراحتی آنها را نبینیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------