ستاره‌های سریال «پایتخت» استقلالی هستند یا پرسپولیسی؟



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
نگاهی به سلیقه فوتبالی بازیگران سریال پایتخت که از پرطرفدارترین سریال‌های تلوزیون محسوب می‌شود انداخته‌ایم که خواندنش خالی از لطف نیست.

 «تمامی اعضای خانواده من عاشق استقلال هستند، به ویژه پدربزرگ و دایی‌ام که استقلالی‌های متعصب هستند. من از وقتی که به یاد دارم استقلالی بودم، چون خانواده‌ام این‌طور من را بار آوردند. همه بازیکنان استقلال را دوست دارم، چون هوادار دو آتیشه و سرسخت این تیم هستم، اما کاپیتان وریا، قایدی، شیخ دیاباته و چشمی را بیشتر دوست دارم.»

 

این تازه‌ترین مصاحبه ابوالفضل رجبی پدیده ۱۳ ساله و ساروی سریال جذاب و پرطرفدار «پایتخت» است که ما را بر آن داشت تا به سایر بازیگران این سریال دیدنی بعد از اتمام قسمت پانزدهم بپردازیم.

 

کارگردان آبادانی و پرسپولیسی

سیروس مقدم، زاده شهر آبادان است که فوتبالی‌ترین عضو خانواده سریال «پایتخت» به شمار می‌رود. عوامل مجموعه پایتخت و کسانی که سر لوکیشن این سریال رفته‌اند گواهی می‌دهند آقای کارگردان حتی یک بازی تیم محبوبش پرسپولیس را از دست نمی‌دهد. البته سیروس مقدم علاقه خاصی به تیم شهرش صنعت نفت هم دارد، اما در حال حاضر قرمز رنگ مورد علاقه اوست. جالب آنکه آقای کارگردان توسط استقلالی‌ها حسابی محاصره شده است که در ادامه می‌خوانید.

 

نقی معمولی و کری با آقای کارگردان

محسن تنابنده بازیگر نقش نقی معمولی در مصاحبه‌ای با برنامه «حالا خورشید» و رضا رشیدپور گفت: «تیم اولش بعد از استقلال، پرسپولیس است!» او یک آبی متعصب است.

 

بیشترین کری‌خوانی با آقای کارگردان را نقی معمولی دارد و حسابی در این زمینه سر به سر هم می‌گذارند. انتخاب اسم «بهتاش فریبا» برای نقش بهرام افشاری نیز طرح همین محسن تنابنده استقلالی و به یاد «بهتاش فریبا» ستاره دهه ۶۰ استقلال و تیم ملی ایران بود.

 

ارسطوی استقلالی!

احمد مهرانفر بازیگر نقش ارسطو خیلی تمایل ندارد کسی متوجه شود استقلالی است یا پرسپولیسی و معمولاً دو پهلو حرف می‌زند، اما کیست که نداند او طرفدار آبی است. ارسطوی سریال پایتخت البته به اندازه بقیه نشان نمی‌دهد طرفدار استقلال است ولی...

مهرانفر علاقه زیادی به کارلوس کی‌روش سرمربی سابق و پرتغالی تیم ملی داشت که در حال حاضر سرمربی تیم ملی کلمبیاست.

 

بهتاش استقلالی دروازه‌بان نساجی!

بهرام افشاری یا همان «بهتاش فریبا»‌ی سریال پایتخت که یکی از سوژه‌های اصلی و فوتبالی پایتخت ۶ بود نیز به قول خودش استقلالی است! او هیچ رفیق و دوستی در تیم پرسپولیس ندارد و فقط می‌گوید با علیرضا بیرانوند سلام و علیک کرده و پسر خوبی است. همچنین بهتاش فریبا با رفتار علیرضا حقیقی هم کلی حال کرده و می‌گوید: «پسر بسیار خوبی است و به من برای بازی سخت جلوی پرسپولیس کمک کرد. البته من استقلالی شدید هستم ولی عاشق هواداران نساجی هم شدم. مردم مازندران عاشقانه این تیم را دوست دارند و کلی در این مدت به من لطف و محبت نشان دادند. در بازی با پرسپولیس هم هواداران نساجی خیلی من را تشویق و شرمنده کردند تا توانستم یکی از سخت‌ترین نقش‌های بازیگری‌ام را ایفا کنم.»

 

رحمت شاسی یا آبی؟!

رحمت شاسی یا رحمت خروس و رحمت کاسه که حالا آرایشگر بامزه سریال پایتخت شده هم جزو استقلالی‌های مجموعه است که به قول خودش فقط بازی‌های این تیم را در لیگ برتر تماشا می‌کند. هومن حاجی‌عبداللهی طرفدار فرهاد مجیدی است و معمولاً بازی‌های تیم محبوبش به ویژه شهرآورد را با دوستانی همچون محسن و مصطفی تنابنده، امیر جعفری، امیر غفارمنش و سعید آقاخانی نگاه می‌کند که جملگی استقلالی هستند!

 

دست بی‌قرار گلر پاس بوده است!

مهران احمدی یا همان بازیگر نقش «بهبود» که با بیماری «دست بی‌قرار» دوباره به سریال پایتخت برگشت از همه عوامل این سریال جذاب فوتبالی‌تر است، اما خیلی رو نمی‌کند! این بازیگر توانمند سینما و تئاتر کشورمان در گذشته دروازه‌بان تیم نوجوانان پاس بوده است. با این وجود خیلی وارد کری‌های عوامل این مجموعه نشده و ترجیح می‌دهد سرش به همان بازیگری گرم باشد. البته بهبود فریبا به شوخی می‌گوید: «خوشحالم که پسرم بهتاش هم مثل خودم دروازه‌بان است و توانسته در تیم نساجی جلوی پرسپولیس بازی کند!»

 

رامین‌فر حق ندارد پرسپولیسی باشد!

تصورش را بکنید اگر همسری به نام «امیر جعفری» داشته باشید که بگوید «خط قرمز من استقلال و رنگ آبی است و خانواده‌ام حق ندارند طرفدار تیم دیگری باشند!» آنگاه شما پرسپولیسی می‌شدید؟!

 

بله، درست حدس زدید! صحبت از ریما رامین‌فر بازیگر نقش «هما» همسر «نقی معمولی» در سریال پایتخت است. جالب آنکه تک‌پسر شاخ شمشاد ریما رامین‌فر هم مثل پدرش استقلالی متعصب و به قول معروف دوآتشه است! حالا به نظرتان ریما رامین‌فر می‌تواند پرسپولیسی باشد؟ جواب خیر است! رامین‌فر هم حسابی فوتبالی و استقلالی شده و تمامی مسابقات تیم محبوبش را به همراه همسر و فرزندش تماشا می‌کند.

 

سارا و نیکا طرفدار تیم ملی

خاطرتان باشد سال گذشته سارا و نیکا فرقانی‌اصل بازیگران دوقلوی سریال پایتخت به همراه زنان و دختران ایرانی به ورزشگاه آزادی تهران رفته و بازی تیم‌های ایران و کامبوج را به تماشا نشستند. دختران دوقلوی نقی معمولی ساکن کشور سوئد بوده و سالی یک بار فقط برای بازی در این سریال به ایران می‌آیند و خیلی هم فوتبالی نیستند، اما به تیم ملی ایران علاقه نشان داده‌اند.

 

مادر بهتاش فریبا؛ آبی یا قرمز؟ شاید هیچ کدام!

بدون کوچک‌ترین تردیدی نسرین نصرتی بازیگر نقش فهیمه در سریال پایتخت یکی از بهترین‌های این سریال دیدنی است. خانم نصرتی گرچه متولد تهران است، اما طوری با لهجه مازندرانی حرف می‌زند که خیلی‌ها تصور می‌کنند او زاده شمال کشور است. نسرین نصرتی خیلی اهل حاشیه و حتی مصاحبه نیست و تنها تصویری که از او در رابطه با رشته فوتبال منتشر شده عکسی است که بازیکنان صنعت نفت آبادان به رسم یادگاری کنارش گرفته‌اند!

 

خبرورزشی  

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------