مجیدی در قرنطینه یا در انتظار پرواز؟



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,مجیدی

 

انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه استقلال با تعطیلی لیگ به خاطر شیوع کرونا و اوضاع غیرطبیعی همزمان شد تا مراسم معارفه احمد سعادتمند در سکوت خبری و در غیاب اعضای تیم برگزار شود‌‌‌. اما آغاز به کار او در باشگاه استقلال با موضع‌گیری‌های نسبتا تندی همراه بود و اعضای تیم و فرهادی مجیدی نسبت به این انتخاب وزارت ورزش و جوانان جبهه گرفتند‌‌‌. مجیدی و شاگردانش انتظار داشتند وزارت ورزش یک چهره اقتصادی و ترجیحا عبدالرضا موسوی عضو سابق ‌هیئت‌مدیره باشگاه را به عنوان مدیرعامل جدید انتخاب کند که عملا چنین نشد‌‌‌.

 

مجیدی در‌حالی به اتفاقات رخ داده در باشگاه استقلال واکنش نشان داد و به حمایت علنی و آشکار از موسوی پرداخت که با تعطیلی لیگ و ممنوعیت تمرین تیم‌های فوتبال راهی دبی شد تا این تعطیلات اجباری را در شیخ‌نشین امارات و کنار خانواده‌‌اش بگذراند‌‌‌.

 

در غیاب سرمربی جوان آبی‌‌ها برخی رسانه‌‌ها از بازگشت او در اواخر هفته جاری به تهران و جلسه‌‌اش با سعادتمند خبر داده بودند اما 2 روز پیش برخی منابع خبری از قرنطینه مجیدی در امارات خبر دادند و این بدان‌معنا بود که بازگشت مجیدی و جلسه‌‌اش با مدیرعامل جدید به تعویق افتاده است‌‌‌.

 

پیگیری‌های خراسان از منابع نزدیک به استقلال و مجیدی حاکی از آن است که سرمربی آبی‌‌ها به خاطر بروز برخی علایم ویروس کرونا با توصیه پزشکان خود را قرنطینه کرده تا با کسب اطمینان از صحت و سلامتش برای بازگشت به ایران تصمیم بگیرد‌‌‌. اگر چنین باشد با توجه به‌‌ این‌که قرنطینه حداکثر 2 هفته تعیین می‌شود، بنابراین احتمال بازگشت مجیدی به ایران تا پایان هفته جاری بسیار کم است و طبیعتا برنامه‌های او برای دیدار با مدیرعامل جدید و برنامه‌ریزی برای تمرینات آنلاین و در خانه شاگردانش هم تغییر خواهد کرد و به تاخیر خواهد افتاد‌‌‌.

 

البته خبر دیگری هم که درباره مجیدی وجود دارد، رد قرنطینه اوست و دلیل تاخیر او در بازگشت به تهران  نبود پرواز از دبی به ایران در هفته جاری عنوان شده است‌‌‌. موضوع دیگری که‌‌‌ نمی‌توان از کنار آن به سادگی گذشت، موضع‌گیری تند مجیدی علیه مدیرعامل جدید و‌‌ بی‌میلی دو‌طرف برای رویارویی سریع و زودهنگام است و شاید دلیل تاخیر در بازگشت سرمربی آبی‌‌ها همین باشد‌‌‌.

 

حال که خبری از مجیدی نیست، برخی رسانه‌‌ها از دیدار کاپیتان تیم استقلال در غیاب فرهاد مجیدی با مدیرعامل جدید باشگاه خبر می‌دهند. معمولا وریا غفوری کاپیتان آبی‌‌ها به نمایندگی از بازیکنان این تیم در مورد مسائل مالی با سرمربی تیم صحبت می‌کند، اما مجیدی این روز‌ها در امارات به سر می‌برد و وریا دسترسی به او ندارد. شنیده می‌شود وریا به زودی در این مورد با احمد سعادتمند جلسه‌ای برگزار می‌کند‌‌‌. هرچند‌ مدیرعامل جدید باشگاه استقلال در تلاش است تا هر‌چه زودتر بخشی از مشکلات مالی را حل کرده و پولی به بازیکنان پرداخت کند، اما جلسه با بازیکنان یکی از اهداف سعادتمند به شمار می‌رود‌‌‌.

 

البته گویا مجیدی هم از امارات پیگیر پول بازیکنان استقلال بوده و خواستار پرداخت بخشی از طلب بازیکنان شده که در روزهای ابتدایی سال نو با دست خالی به تعطیلات رفتند‌‌‌. استقلالی‌‌ها تا امروز فقط‌40 درصد طلب‌شان را از فصل جاری دریافت کرده‌اند و این در حالی است که برخی بازیکنان قدیمی این تیم از جمله وریا، علی کریمی، روزبه چشمی و سید‌حسین حسینی بابت فصل‌های گذشته هم مبالغی را از باشگاه طلب دارند.

 

 

 خراسان  

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------