رسانه ویتنامی با اشاره به جدایی ویلموتس؛ ایران شانس کمی برای صعود به جام جهانی دارد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , ویلموتس
روزنامه قانون چاپ کشور ویتنام با اشاره به نتایج ضعیف ویلموتس و حضور اسکوچیچ در تیم ملی ایران، شانس کمی را برای صعود تیم مدعی آسیا به جام جهانی قائل دانست.

 به گزارش فارس، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران 2 روز پیش در گفت و گویی با سایت فیفا پیرامون اهدافش در تیم ملی و همچنین 4 دیدار باقیمانده در راه جام جهانی آتی به صحبت پرداخت.

 

بعد از این اظهار نظر سرمربی تیم ملی ایرانT روزنامه «قانون کشور ویتنام» گزارشی را در مورد آغاز به کار تیم ملی با اسکوچیچ و اهداف وی منتشر کرده و البته در این گزارش به نحوه جدایی ویلموتس از تیم ملی ایران  اشاره کرده است.

 

این روزنامه در بخش اول گزارش خود نوشت: مارک ویلموتس یکی از مربیان سرشناس فوتبال، چندی پیش هدایت تیم ملی ایران را عهده دار شد اما وی نتوانست در این تیم موفق عمل کند و در نهایت ایران را ترک کرد.بعد از ویلموتس بلافاصله اسکوچیچ هدایت ایران را عهده دار شد اما ظاهرا هدف اول وی در همان ابتدای کارش برتری مقابل کامبوج و هنگ کنگ است.

 

در ادامه گزارش آمده است: تیم ملی فوتبال ایران سالها تیم شماره یک در آسیا بوده و در بسیاری از جام های جهانی شرکت کرده است. با این حال، در حال حاضر در مرحله مقدماتی جام جهانی2022، این تیم  تنها 6 امتیاز و در گروه C پس از عراق و بحرین در رده سوم جدول قرار دارد. با این عملکرد ضعیف، به احتمال زیاد ایران به اندازه کافی شانسی برای ورود به مرحله بعدی رقابت های انتخابی جام جهانی 2022 در آسیا نخواهد داشت.

 

این روزنامه اشاره کرد: تیم ملی فوتبال ایران در دیدار با بحرین شکست خورد و همین باخت باعث شد تا ویلموتس از هدایت ایران استعفا بدهد. در واقع در سطح آسیا، بحرین هیچ شباهتی به ایران ندارد اما این باخت باعث شد تا مربیان  و دستیاران مارک ویلموتس غرامت این شکست را بپردازند و این مربی بلژیکی به شکل بدی تیم ملی فوتبال ایران را ترک کند.

 

با این شرایط اسکوچیچ مدعی است اگرچه اطلاعات زیادی در مورد فوتبال آسیا و حریفان تیم ملی ندارد اما در آینده نزدیک، ایران هدف خود را برای پیروزی مقابل دو حریف بعدی برای بهبود جایگاهش دنبال خواهد کرد. وی همچنین تاکید کرده تمام تیم های حاضر در این گروه برای وی مهم هستند و  او به همه رقبا در جدول احترام می گذارد.

 

در پایان نوشته این روزنامه آمده است: آیا ایران در خطر از دست دادن در گروه C قرار دارد؟ این شرایط فعلی به این معناست که آنها نمی توانند در صدر جدول باشند  اما باید دید آنها برای رفتن به مرحله بعدی رقابت های جام جهانی 2022 در آسیا انتخاب می شوند؟

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------