رقم واقعی فروش سردار آزمون مشخص شد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,سردار آزمون
طبق ادعای سایت ایتالیایی، تیم فوتبال زنیت روسیه به دنبال سود ۱۸ میلیون یورویی از فروش سردار آزمون است. 

به گزارش مهر، سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در فوریه سال ۲۰۱۹ با رقم ۱۲ میلیون یورو راهی تیم فوتبال زنیت روسیه شد و به درخشش خود در این تیم ادامه داد.

 

باشگاه ناپولی ایتالیا یکی از مشتریان جدی آزمون بوده و قصد دارد این مهاجم ایرانی را به هر شکلی شده در نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرد.

 

خبرهای زیادی هم درباره تمایل باشگاه های اسپانیایی و انگلیسی از جمله اتلتیکو مادرید، آرسنال، لسترسیتی و وستهام برای جذب آزمون منتشر شده و همین مسئله باعث شده تا تیم زنیت قیمت فروش این بازیکن را بالا و بالاتر ببرد.

 

سایت کالچومرکاتو ایتالیا با تیتر «ناپولی، سردار آزمون هزینه زیادی دارد: رقم واقعی» خبری در این ارتباط منتشر کرده و نوشته است: «سردار آزمون به یک هدف ثابت برای جیونتولی (مدیر ورزشی ناپولی) تبدیل شده است که قصد دارد هرکاری برای انتقال این بازیکن به ناپولی انجام بدهد. اما این کار آسان نیست زیرا زنیت یک باشگاه ثروتمند است و نیازی به فروش بازیکن ندارد.»

 

این سایت قیمت فروش سردار آزمون از سوی تیم زنیت را ۳۰ میلیون یورو اعلام کرده است.

 

در صورتی که زنیت موفق شود آزمون را با قیمت ۳۰ میلیون یورو به فروش برساند، از این بازیکن ایرانی به بیش از دو برابر سود خریدش (۱۸ میلیون یورو) دست می یابد.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------