عضو مستعفی هیئت مدیره، طلبکار جدید استقلال/ فسخ قرارداد میلیچ و دیاباته تکذیب شد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
یکی از اعضای مستعفی هیئت مدیره باشگاه استقلال چند ماه قبل مبلغی را به صورت قرض به حساب آبی پوشان واریز کرده بود. 

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال سال گذشته با پیروزی برابر تیم‌های الکویت و الریان موفق شد جواز حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند. آبی پوشان در شرایطی به کویت و قطر سفر کردند که باشگاه بدون مدیرعامل اداره می‌شد و به دلیل مشکلات مالی که در آن مقطع وجود داشت، اعزام تیم استقلال به این ۲ کشور با مشکل مواجه شده بود.  

 

پس از جدایی فتحی از استقلال، اسماعیل خلیل زاده که ریاست هیئت مدیره را برعهده داشت، برای اعزام بازیکنان و کادرفنی به کویت و قطر، مبلغ ۷ میلیارد تومان از موسوی که به تازگی به هیئت مدیره استقلال اضافه شده بود قرض کرد.  

 

این در حالی بود که در قول و قرار ۲ طرف، معین شده بود که این پول باید تا اسفند ماه به موسوی بازگردانده شود، اما با وجود گذشت بیش از یک ماه از موعد مقرر، مدیران باشگاه استقلال هنوز این مبلغ را به عضو مستعفی هیئت مدیره پس ندادند.

 

موسوی پیش از این اعلام کرده بود ۷ میلیارد را به صورت قرض الحسنه در اختیار مسئولان باشگاه استقلال قرار داده و قصد ندارد بابت این مبلغ از این باشگاه سودی بگیرد.  

 

اردیبهشت ماه دومین فرصت موسوی به باشگاه بود تا استقلالی‌ها مطالبات او را پرداخت کنند، اما استقلال از نظر مالی شرایط بسیار بدی دارد و و بعید به نظر می‌رسد موسوی به این زودی‌ها بتواند پولش را از باشگاه پس بگیرد. البته موسوی اعلام کرده به هر شکل ممکن پولش را از استقلال پس می‌گیرد.

 

باید منتظر ماند و دید موسوی در کجای صف بلند بالای طلبکاران باشگاه استقلال قرار می‌گیرد و چه زمانی موعد واقعی پرداخت مطالبات او فرا می‌رسد.  

 

خلف، مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال: فسخ قرارداد میلیچ و دیاباته گمانه‌زنی است و صحت ندارد 

 

- بیانیه بازیکنان، خودجوش و بدون اطلاع باشگاه بوده که با این کار می‌خواستند اعتراض خود را به گوش مسئولان برسانند.

 

- طلب فورکل حدود ۱۹۰۰۰ دلار است که باشگاه در تلاش است تا پایان امروز که آخرین مهلت است این مبلغ را پرداخت کند در غیر اینصورت بازهم فرصت می‌گیریم تا در روزهای آتی این بدهی تسویه شود.

 

- پرداخت طلب ۱۰۰ هزار دلاری پادوانی در اولویت قرار گرفته است. آقای سعادتمند برای پادوانی پیام فرستاده و در آینده با او تماس خواهد گرفت.

 

میلیچ: با استقلال قرارداد دارم و به ایران برمی‌گردم

 

- هروویه میلیچ در گفت‌وگو با میزان، ضمن رد شایعه جدایی از این باشگاه اظهار داشت: این موضوع صحت ندارم و اتفاقا من آماده بازگشت به ایران و حضور در تمریناتاستقلال هستم. البته در این میان مشکلاتی هم وجود دارد. مثلا اینکه باشگاه باید حقوق من را پرداخت کند، ولی قرار بر جدایی من نیست.

 

- از این بازیکن پرسیدیم در ایران شایعه شده که تو دیگر برنمی‌گردی و قراردادت را فسخ کرده‌ای، آیا این موضوع صحت دارد یا نه که این طور پاسخ داد: متاسفانه چنین مسائلی در میان نیست. شاید این شایعات را کسانی منتشر می‌کنند که می‌خواهند این اتفاق رخ بدهد و من دیگر برنگردم. حقیقت این است که با استقلال قرارداد دارم و نسبت به این قرارداد متعهد هستم.

 

- میلیچ در مورد پیش‌بینی خود از تکلیف لیگ برتر، اضافه کرد: فکر می‌کنم بهترین اتفاق برای فوتبال این باشد که تا ماه اوت (اواسط مرداد) بازی‌ها را به تعویق بیندازند. البته هنوز راه‌حلی برای مقابله با کرونا پیدا نشده و در این شرایط، مهم سلامتی بازیکنان و خانواده آنهاست.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------