فابرگاس: نیمار شبیه به رونالدینیو است



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,فابرگاس
ستاره اسپانیایی سابق بارسلونا به ستایش از نیمار پرداخت و او را به رونالدینیو تشبیه کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، نیمار یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان است که در پاری سن ژرمن بازی می کند. فابرگاس هافبک باتجربه اسپانیایی موناکو به ستایش از نیمار پرداخت و درباره او گفت: نیمار ستاره بزرگی است که این توانایی را دارد که در هر زمان از بازی سرنوشت ساز ظاهر شود. من پیش از این دو بار برابر نیمار قرار گرفته ام. او همواره این توانایی را دارد که برای تیمش سرنوشت ساز ظاهر شود. در زمان های که بسیاری براین باور هستند که بازی تمام شده نیمار با یک حرکت می تواند سرنوشت بازی را تغییر دهد.

 

او ادامه داد: انتقادهای زیادی به رفتارهای نیمار در زمین بازی می شود و بسیاری براین باور هستند که رفتارهای این بازیکن تحریک آمیز است اما من چنین نظری ندارم. نیمار در میدان با انضباط و منطقی برخورد می کند. او همچون یک بچه از بازی کردن لذت می برد.

 

فابرگاس در پایان گفت: من از طرفداران سبک بازی نیمار هستم و باید اعتراف کنم که به او علاقه دارم. سبک بازی نیمار شبیه به رونالدینیو است.

 

نیمار در فصل جاری عملکرد خوبی در پاری سن ژرمن داشته است و به نظر می رسد که بهترین فصل حضورش را در این تیم تجربه می کند. او در ۲۲ بازی که برای تیمش به میدان رفته توانسته که ۱۸ گل به ثمر رساند و ۱۰ پاس گل هم بدهد. او در لیگ قهرمانان اروپا هم خوش درخشیده است و در هر دو دیدار رفت و برگشت برابر دورتموند در یک هشتم نهایی گلزنی کرد تا پاری سن ژرمن به دور بعد راه پیدا کند.

 

خبرهای زیادی درباره بازگشت نیمار به بارسلونا در تابستان به گوش می رسد و باید دید که آیا این بار این انتقال صورت می گیرد یا نه.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------