نامه تراکتور به کمیته اخلاق درباره بزرگترین پرونده مالی تاریخ فوتبال/ ردوبدل شدن چک، وجه نقد و موارد بسیار دیگر!+عکس



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,باشگاه تراکتور
باشگاه تراکتور با ارسال نامه رسمی به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، خواستار رسیدگی مراجع امنیتی به پرونده وکلای حاضر در سوئیس و ارتباطات داخلی آنها شد.

 محمدرضا زنوزی چندی پیش در گفت‌و‌گو با  فارس خواستار مبارزه با فساد در فوتبال شد  و اعلام کرد در پرونده بازیکنان خارجی این تیم تحرکاتی صورت گرفته است.

 

بعد از این اتفاق، وی در اظهار نظری جدید علیه هوشنگ نصیرزاده و علی خطیر موضع‌گیری کرد و مدعی شد برای فوتبال ایران چنین صحبت‌هایی را انجام داده؛ نه برای خودش.

 

با گذشت حدود 10 روز از آن مصاحبه، باشگاه تراکتور این بار با ارسال نامه‌ای رسمی به کمیته اخلاق فدراسیون، خواستار برخورد با عواملی که در فوتبال ایران نقش مخرب دارند، شد.

 

متن نامه باشگاه تراکتور به رئیس کمیته اخلاق را در زیر می‌خوانید:

همانگونه که مستحضر هستید، طی روزهای گذشته مالک محترم باشگاه تراکتور تبریز جناب آقای مهندس زنوزی، افشاگری هایی در زمینه فساد در پرونده های باشگاه های فوتبال ایران در محاکم قضایی فیفا داشته اند. بر این اساس، وزیر محترم ورزش و جوانان جناب آقای دکتر سلطانی فر نیز طی نامه ای به وزیر محترم اطلاعات حجت الاسلام و المسلمین دکتر علوی خواستار ورود آن وزارت محترم به بررسی و برخورد با علل اینگونه پرونده ها که باعث محکومیت باشگاه های ایرانی به پرداخت میلیون ها دلار بابت غرامت این پرونده ها گشته است، شده اند. 

 

با توجه به مدارک و مستندات موجود، متاسفانه وکالت اکثر پرونده های باشگاه های ایرانی به صورت کاملا هدایت شده ای به تعداد خاصی از وکلای ورزشی اعطا می‌گردد که متاسفانه در اکثر پرونده هایی که این وکلای خاص قبول مسئولیت می کنند، نتیجه ای به جز شکست های پی در پی حاصل نگردیده است. 

 

متاسفانه دایره نفوذ این گروه خاص که به محوریت کشور سوئیس در حال فعالیت هستند، به حدی گسترده شده که بزرگترین پرونده مالی تاریخ فدراسیون ایران، پرونده مارک ویلموتس، نیز به این وکیل خاص اعطا گردیده است. 

 

حال جای سوال است، پس از شکست های تعمدی و پی در پی این وکیل «لودویچ دلشات» در پرونده های بین المللی باشگاه تراکتور و ماشین سازی که به تایید چندین وکیل بین المللی و داخلی لایحه دفاعیه بسیار ضعیفی نگارش شده است، چه کسانی باعث معرفی و انعقاد قرارداد فدراسیون با آقای لودویچ دلشات شده اند؟ 

 

حال که فوتبال ایران در باتلاق فساد و زد و بند این افراد معلوم الحال گرفتار شده، می خواهیم با اسناد و مدارک کافی پرده از این فساد سیستماتیک برداریم تا توانسته باشیم با یاری خداوند و کمک نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و ورود کمیته محترم اخلاق فدراسیون فوتبال قدمی محکم در راه پاکسازی فوتبال از چنگال این زالو صفتان برداریم.

 

 فردی با نام علی احمدی خطیر که سابق بر‌ این سابقه فعالیت کوتاه مدتی در قامت معاونت باشگاه استقلال تهران داشته که دوران مدیریت ایشان همراه با حواشی بسیار زیاد و ایجاد پرونده های متعدد مالی در محاکم قضایی فیفا شده است، طی ماه های گذشته اقدام به برقراری ارتباط توسط آقای هوشنگ نصیرزاده (مدیرعامل سابق باشگاه ماشین سازی تبریز) با مدیریت باشگاه تراکتورسازی داشته که منجر به برگزاری جلساتی جهت آشنایی و معرفی وکیل آقای لودویچ دلشات گردیده، نتیجه معرفی این وکیل دفاعیات بسیار ضعیف و عدم ارائه کامل مستندات موجود به اتاق حل اختلاف فیفا بود که متاسفانه سرانجامی جز شکست های سنگین در این پرونده ها نداشت. مستندات بسیاری در مورد ارتباط نزدیک آقای علی خطیر با این وکیل، رد و بدل شدن چک و وجه نقد و موارد بسیاری از این قبیل در اختیار داریم که کمک شایانی به روشن تر شدن زوایای این موضوع می کند. 

 

از کمیته محترم اخلاق درخواست داریم با تشکیل جلسه اضطراری و بررسی مستندات موجود اقدام به پیگیری موارد مطرح گشته بکند.

 

تصاویر نامه باشگاه تراکتور به کمیته اخلاق را در زیر ببینید: 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,باشگاه تراکتور

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,باشگاه تراکتور

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------