اتاق ضد عفونی کرونا در زمین بشیکتاش! (عکس)



باشگاه بشیکتاش اتاق ضدعفونی را در زمین تمرینی خود ایجاد کرده است.

 به گزارش ورزش سه ، لیگ ترکیه از ماه آینده آغاز خواهد شد و بیشتر تیم های این لیگ نیز تمرینات خود را آغاز کرده اند. این در حالی است که البته دولت ترکیه پروتکل های بهداشتی سفت و سختی را برای باشگاه ها در نظر گرفته و آن ها ملزم به رعایت آن هستند. یکی از الزامات این است که بازیکنان، لوازم تمرین و زمین ضد عفونی شوند و البته هر باشگاه روش خود را برای این کار دارد.

 

باشگاه بشیکتاش ترکیه به شکلی جالب، اتاق ضد عفونی را برای این کار ساخته است. روش کار آن به این شکل است که بازیکنان از داخل آن رد و با مواد مختلف ضد عفونی می‌شوند و بعد از آن اجازه ورود را پیدا می‌کنند. یک مامور نیز در مقابل زمین تمرین ایستاده و هیچ کدام از اعضای تیم نمی توانند بدون ضد عفونی شدن وارد استادیوم شوند.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,باشگاه بشیکتاش

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,باشگاه بشیکتاش

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,باشگاه بشیکتاش

 

 

این در حالی است که با شروع مسابقات تمام بازیکنان باید تست کرونا را هم پشت سر بگذارند تا با خیال راحت سوپرلیگ ترکیه از سر گرفته شود. سوپرلیگ ترکیه در فاصله 10 هفته تا پایان با صدرنشینی ترابزون اسپور متوقف شد. باشاک شهیر هم امتیاز با ترابزون در رده دوم است و بشیکتاش با 9 امتیاز اختلاف در جایگاه پنجم قرار گرفته و کار سختی برای قهرمانی دارد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------