آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش کمیته انضباطی به شادی جنجالی جواد نکونام و اظهارات حسینی

حسین عبداللهی عضو کمیته انضباطی به رفتارها و صحبت‌های سرمربی و دروازه‌بان تیم استقلال واکنش نشان داد. حسین عبداللهی در خصوص…

۲۶ خرداد جلسه سرنوشت‌ساز برای لیگ قهرمانان و انتخابی جام جهانی



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,لیگ قهرمانان
روزنامه الریاضیه عربستان اعلام کرد جلسه روز ۲۶ خرداد کنفدراسیون فوتبال آسیا سرنوشت برگزاری لیگ قهرمانان آسیا و انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ را مشخص می‌کند.

 به گزارش مهر، روزنامه الریاضیه عربستان امروز در خبری به مشخص شدن سرنوشت مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در ماه آینده پرداخت.

 

این روزنامه نوشت: «کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزاری جلسات شفاهی با کمیته های این کنفدراسیون را از راه دور برای بررسی سرنوشت مسابقات آسیایی که در صدر آنها بازی های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ و انتخابی جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا و لیگ قهرمانان آسیا است را آغاز کرد.

 

به گفته یک منبع خبری، کنفدراسیون آسیا رصد کردن وضعیت کرونا در کشورهای آسیایی با هماهنگی فدراسیون های ملی را آغاز کرده است تا قبل از شروع مجدد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در ماه آگوست، یک بررسی کامل انجام بدهد.

 

همین منبع افزود که جلسه از راه دور اعضای کنفدراسیون آسیا در روز پانزدهم ژوئن (۲۶ خرداد) سرنوشت این مسابقات را پس از بررسی شرایط بهداشتی و ارزیابی وضعیت تعیین می کند.

 

الریاضیه تلاش کرد در این ارتباط با مسئولان فدراسیون فوتبال عربستان صحبت کند که موفق به این کار نشد.»

 

به گزارش مهر، در مرحله دوم مسابقات  انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و انتخابی جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا، تیم ملی فوتبال کشورمان در گروه سوم بعد از عراق و بحرین در رده سوم قرار دارد.

 

در لیگ قهرمانان آسیا هم تیم های پرسپولیس، استقلال، سپاهان و شهرخودرو چهار نماینده ایران هستند که هر کدام دو مسابقه در این فصل انجام داده اند.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------