دادرس: در پرونده کفاشیان نوشته شده که او پولی گرفته و باید آن را برگرداند/ مرا در این پرونده بایکوت کردند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,دادرس
مهدی دادرس، عضو پیشین کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت که در پرونده علی کفاشیان نوشته شده که او پولی دریافت کرده و باید آن را برگرداند. 

به گزارش تسنیم، مهدی دادرس در پاسخ به این پرسش که چرا کسی از حرف‌های فدراسیون فوتبال حساب نمی‌برد، اظهار داشت: کشوری که اقتصادش بلبشو و دولتی است، 20 درصد از بخش خصوصی در آن فعال باشد و تیم‌ها وابسته به پول دولتی باشند، همین اتفاق در آن می‌افتد. دو باشگاه بزرگ ما در اختیار وزیر ورزش و جوانان است و اگر جلوی استقلال و پرسپولیس را بگیرند، اولین فشار از وزیر ورزش و جوانان  به فدراسیون وارد می‌شود.

 

وی با بیان اینکه برای حل این مسائل باید جراحی صورت بگیرد، گفت: باید بدانیم جراحی درد و خون دارد و هر کسی راضی نیست این عوارض را بپذیرد. اگر فدراسیون اظهار استقلال می‌کند، خودش و سازمان لیگ باید این کار را انجام دهند. وزیر ورزش در همه چیز دخالت می‌کند، جز مسائل راهگشا.

 

عضو پیشین کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره اینکه مدیران باشگاه‌ها اعتقاد دارند نباید به بدهی‌ها توجه کرد، خاطرنشان کرد: همه تیم‌ها مشکل دارند، اما زمانی که حسابرسی و نظارتی روی باشگاه‌ها نباشد، این اتفاقات رخ می‌دهد و فقط به فدراسیون مربوط نیست. مدیرعامل باشگاه به یک برند تبدیل می‌شود و عکس او را در رسانه‌ها انتشار می‌یابد. آن مدیر هم با خود می‌گوید این دوران را می‌گذرانم و هم مبلغ امسال را خرج می‌کنم، هم مبالغ سال‌های آینده را پیش‌خور می‌کنم!

 

دادرس که با برنامه «آفساید» رادیو جوان گفت‌وگو می‌کرد، درباره اظهارات مدیری مبنی بر اینکه می‌تواند لیونل مسی را به ایران بیاورد، گفت: شما رسانه‌ها باید به این افراد هجوم ببرید که چرا چنین حرفی زده‌اند. اگر پول هم داشته باشیم، مسی به ایران نمی‌آید. این حرف‌ها بی‌احترامی به مخاطبان است و باید جلوی این افراد را که به شعور مردم توهین می‌کنند و حرف بی‌ربط می‌زنند، بگیریم.

 

وی درباره احتمال بازگشت علی کفاشیان به فدراسیون فوتبال و کاهش محرومیت او توسط کمیته استیناف تصریح کرد: در این پرونده من را بایکوت کردند و پرونده، شش تا هفت ماه دست رئیس کمیته بود. او یک بار به من گفت چه کنیم و بازرسی به ما گزارشی داده است، اما من گفتم زودتر کار را تمام کنید، چون با این شرایط، خودمان زیر سؤال می‌رویم. بعد اتفاقاتی افتاد، کرونا آمد و از من به خاطر آن مسئله دلخور شدند. در گزارشی می‌نویسند چرا محروم شده که در این پرونده نوشته (کفاشیان) پولی گرفته که باید آن را برگرداند.

 

دادرس در مورد اینکه آیا کفاشیان پول خلافی گرفته بود یا خیر، بیان کرد: در پرونده او چنین موضوعی آمده بود. کفاشیان دو بار از خودش دفاع کرد و گفت شرکت تایلندی کلاهبردار بود. اطلاعات کاملی ندارم و نمی‌خواهم حرفی بزنم که باعث ناراحتی شود.

 

وی درباره اینکه هر مدیری دوست دارد به فوتبال بیاید، اظهار داشت: فوتبال اینقدر جاذبه دارد که همه حاضرند همه‌کار کنند تا در آن باشند. مدیر باید مدیر باشد. باید آیین‌نامه را بررسی کنیم و ببینیم کسی که محروم شده است، می‌تواند برگردد یا خیر. با این وجود فوتبال اینقدر جا دارد که برخی مدیران می‌گویند بدنامی بهتر از بی‌نامی است. می‌گویند مردم یادشان رفته است و به فوتبال برمی‌گردم.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------