صادقی: درباره شروع لیگ تابع تصمیم سازمان لیگ هستیم/ وظیفه ما تمکین به قوانین است



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,تیم فوتبال سایپا
سرمربی تیم فوتبال سایپا می‌گوید این تیم درباره شروع لیگ از سازمان لیگ تمکین می‌کند. 

ابراهیم صادقی در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال سایپا اظهار کرد: با توجه به مجوزی که صادر کردند پیش ازشروع تمرینات از همه مجموعه تیم تست کرونا گرفته شد و فقط تست یکی از بازیکنان جوان مثبت بود که بعد از چند روز تست این بازیکن هم منفی بود که به ما اضافه شد. ما تا به حال دو دیدار دوستانه برابر پرسپولیس‌ و نساجی برگزار کردیم و تا به حال هم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. البته زمانی که قصد داشتیم تمرینات را شروع کنیم، بازیکنان نگران بودند اما با تمهیداتی که باشگاه در نظر گرفته بود، مشکلی به وجود نیامد. ما تا به حال سه مرحله تست کرونا دادیم و خوشبختانه در دو مرحله آخر مورد مثبتی نداشتیم.

 

صادقی در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره انتشار نامه با امضای برخی مربیان و بازیکنان که خواستار تعطیلی لیگ شده بودند هم گفت: در زمانی که بیماری کرونا در اوج خودش بود، من صحبت کردم و گفتم درباره ادامه لیگ کارشناسان باید نظر بدهند. الان هم می‌گویم اگر ستاد مبارزه با کرونا مجوز بازی‌ها را می‌دهد و این بیماری کسی را تهدید نمی‌کند، باید بتوانیم بازی کنیم. شغل ما هم فوتبال است و باید ادامه بدهیم. واقعا اگر از نظر وزارت بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا شرایط مساعد است، ما مشکلی برای ادامه لیگ نداریم.

 

وی تصریح کرد: تا به حال چنین اتفاقی در دنیا رخ نداده بود که به خاطر یک بیماری مسابقات تعطیل شود. به هر حال از یک جایی باید شروع کنیم و تا جایی که می‌توانیم پروتکل‌ها را رعایت کنیم اما اینکه در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد، قبل پیش‌بینی نیست. نهاد بالا دستی ما یعنی فدراسیون فوتبال و ستاد مبارزه با کرونا تصمیم گرفته‌اند که مسابقات شروع شود، ما هم وظیفه داریم تمکین کنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این سوال که چند درصد پروتکل‌های ابلاغی قابل اجرا است، گفت: باشگاه ما به خوبی خیلی از موارد را رعایت کرده است. ما سه مرحله تست کرونا دادیم و رختکن‌ها همیشه ضدعفونی‌ می‌شود و بازیکنان هم قبل از شروع تمرین، معاینه می‌شوند. در همین معاینات ما موارد مشکوک داشتیم که از آن‌ها خارج از تیم تست کرونا گرفته شد تا از سلامتشان اطمینان حاصل کنیم اما مواردی همچون پرواز چارتر و هتل است که رعایت آن‌ها اجرایی نیست. شما فکر می‌کنید چند باشگاه در لیگ برتر از نظر مالی توانایی دارند که پرواز چارتر کنند؟ یا هتلی رزرو کنند که به صورت اختصاصی باشد؟ باشگاه‌های ما بدهی زیادی دارند و هر ساله با سختی این بدهی‌ها را پرداخت می‌کنند. این موارد واقعا قابل اجرا نیست.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: تیم ما جوان‌ترین تیم تاریخ لیگ برتر است. جدول امتیازات به هم نزدیک است و با یک امتیاز می‌توانید دو پله در جدول صعود کنید. با توجه به اینکه تیم جوانی داریم، فکر می‌کنم با شروع مسابقات ما سریع‌تر به آمادگی مطلوب برسیم.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------