آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

کفاشیان: اگر افرادی اصرار دارند پول گرفته‌ایم بیایند از من بگیرند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,کفاشیان
رئیس پیشین فدراسیون فوتبال با تکذیب هر گونه دخالت در امور تیم ملی فوتبال ایران در دوران کی روش گفت: سرمربی پیشین تیم ملی زیر بار حرف کسی نرفت.  

به گزارش تسنیم،‌علی کفاشیان درباره حضور دنباله دار خود در فدراسیون فوتبال گفت: از انتخابات سال ۱۳۹۴ نایب رئیس فدراسیون هستم. به خاطر محرومیتی که برایم اعمال شد دیگر نیامدم، وقتی هم دوره محرومیتم را پشت سر گذاشتم، تصمیم به بازگشت گرفتم، حالا هم به عنوان عضو هیئت رئیسه کارم را ادامه می دهم.

 

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال افزود: آمده ام تا همکاری لازم را با سایر اعضا داشته باشم. اصلی ترین موضوع، تصویب اساسنامه و سپس برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال است.

 

کفاشیان درباره ورود خود برای مهندسی انتخابات در راستای انتخاب گزینه مدنظر وزارت ورزش برای نشستن بر صندلی ریاست فدراسیون فوتبال تصریح کرد: اگر افراد خاصی بخواهند مهندسی کنند، مجمع به آنها رأی نمی دهد. نظر من روی هیچ فرد و شخصی نیست. به اعضای هیئت رئیسه هم گفته ام. فقط باید توجه داشته باشیم که تعداد اعضای مجمع افزایش یافته و باید انتخابات خوبی داشته باشیم.

 

وی تأکید کرد: من ۶۵ ساله هستم و دیگر نمی توانم نامزد انتخابات شوم.

 

نیامده ام جای کسی را بگیرم، صرفا عضو هیئت رئیسه هستم

 

کفاشیان درباره اعلام جرم قاضی زاده نماینده مردم مجلس شورای اسلامی نسبت به حضورش در فدراسیون فوتبال گفت: شرایط من مثل سایر افراد است و خلافی نکرده ام.

 

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال تأکید کرد: نیامده ام جای کسی را بگیرم، صرفا عضو هیئت رئیسه هستم.

 

وی درباره حضور در جایگاه نایب رئیسی اول فدراسیون و عدم حضور در پست سرپرستی گفت: قانون مهم تر از آیین نامه است. بحث بازنشستگی من وجود دارد و اگر بخواهم امضای قانونی کنم باید چنین مواردی را لحاظ کنیم.

 

کفاشیان درباره نسبت دادن گرفتن رشوه توسط وی در دوران ریاستش بر فوتبال ایران گفت: بارها توضیح داده ام پولی رد و بدل نشده است، حالا اگر افرادی اصرار دارند پول گرفته ایم بیایند آن را از من بگیرند.

 

وی با رد ادعای حضورش در انتخابات آتی فدراسیون فوتبال گفت: ۶۵ سال و چند روزه هستم، آیین نامه اجازه نمی دهد تا در انتخابات شرکت کنم، ضمن اینکه قانون هم به دلیل بازنشستگی ام مانع از این موضوع می شود.

 

کفاشیان تأکید کرد: هنوز اطلاعات کافی را در خصوص پیش نویس اساسنامه ندارم. باید تمامی مسائل را کسب کنم تا بتوانم نظر قاطعی بدهم.

 

پولی که به ویلموتس داده شده تا اینجا کافی و قانونی بوده است، بیشتر از این انصاف نیست که پول بگیرد

 

وی درباره قرارداد مارک ویلموتس با فدراسیون فوتبال در دوران ریاست مهدی تاج، افزود: در شرایط تاج نبودم و نیستم، ولی معتقدم وقتی با یک مربی خوب قرارداد بسته می شود، باید به آن پایبند بود و آن را ادامه داد.

 

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تصریح کرد: پولی که به ویلموتس داده شده تا اینجا کافی و قانونی بوده است، بیشتر از این انصاف نیست که پول بگیرد.

 

کفاشیان درباره مصاحبه اخیر امید نمازی علیه کارلوس کی روش در دوران حضورش به عنوان دستیار وی افزود: اصلا در جریان رفتن نمازی نبودم. کی روش در چنین مواقعی کاملا مستقل عمل می کرد.

 

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال درباره احتمال نقش بهروز زنجانی در تصمیمات این چنینی کی روش گفت: اصلا چنین چیزی نبود. بعید می دانم کی روش زیر بار حرف شخص خاصی برود. کاملا تکذیب می کنم. یادم می آید وقتی امید نمازی رفت، پدرش خواست وساطت کند تا مشکل برطرف شود. آقای کی روش با پدر نمازی ترتیب جلسه ای را داد و صحبت های زیادی در آن جلسه انجام شد. تمام دلایل خودش را هم گفت و در پایان باز هم نپذیرفت که امید نمازی به تیم ملی برگردد.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------