رمضانی: نمی‌خواستیم فریبکارانه مقابل پارس جنوبی بازی کنیم و نتیجه بگیریم/ افاضلی اطلاعات کامل را از همسرش بگیرد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
سعید رمضانی سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: دوست نداشتیم برابر پارس جنوبی جم فریبکارانه بازی کنیم و به هر شکلی امتیاز بگیریم. 

به گزارش تسنیم، سعید رمضانی سرپرست تیم فوتبال استقلال که در سازمان لیگ حضور یافته بود، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اسناد، مدارک و مستندات‌مان را به سازمان لیگ ارائه کردیم. متأسفانه اکثر بازیکنان‌ استقلال کرونا گرفته‌اند. دوست نداشتیم فریبکارانه بازی کرده و برای گرفتن نتیجه بخواهیم تیم حریف را آلوده کنیم. قطعاً با این شرایط نمی‌توانیم برای دیدار با پارس جنوبی به جم سفر کنیم.

 

وی درباره اینکه گفته می‌شود سازمان لیگ اسناد باشگاه استقلال را نپذیرفته است، تصریح کرد: اصلاً چنین چیزی نیست و نتیجه اعلام می‌شود.

 

سرپرست تیم فوتبال استقلال در واکنش به این سؤال که ظاهراً سازمان لیگ گفته است که در صورت عدم سفر آبی‌پوشان به جم نتیجه بازی با پارس جنوبی 3 بر صفر خواهد شد، گفت: بعید می‌دانم چنین اتفاقی بیفتد. بحث اصلی ما حفظ سلامتی بازیکنان خودمان و تیم حریف است. می‌توانستیم نتیجه تست‌ها را اعلام نکنیم و بازی می‌کردیم و هر اتفاقی هم می‌افتاد. برخی‌ها در این فوتبال برای به دست آوردن امتیاز هر کاری انجام می‌دهند.

 

رمضانی درباره بیانیه باشگاه پارس جنوبی جم و اظهارات هومن افاضلی خاطرنشان کرد: اولاً ما هیچ پشت پرده‌ای نداریم. اگر می‌خواستیم که خدای ناخواسته سوءاستفاده کنیم، به جم می‌رفتیم و امتیاز می‌گرفتیم و خیال‌شان راحت. همسر آقای افاضلی در سیستم ایفمارک حضور دارد و می‌توانند اطلاعات کامل را از ایشان بگیرند.

 

وی در رابطه با قرنطینه شدن تمرینات تیم استقلال تصریح کرد: باید ببینیم نتایج بقیه تست‌ها چگونه خواهد شد. 13 بازیکن تست کرونا گرفته‌اند و باید ببینیم نتایج تست‌های کرونا به چه شکلی خواهد شد.

 

سرپرست تیم فوتبال استقلال در واکنش به اینکه برخی‌ها در سازمان لیگ مدعی شده‌اند که تیم‌ها می‌توانند با دادن پول به آزمایشگاه‌ها تست‌شان را مثبت اعلام کنند، گفت: ممکن است این‌طوری باشد، اما ما این‌طور نیستیم. آمادگی داریم تا سازمان لیگ تست مجدد بگیرد. ای کاش به جای این کارها استقلال را الگوی تیم‌های دیگر قرار  دهند، نه اینکه به خاطر منافع‌شان هر اتفاقی را رقم بزنند. استقلال به‌عنوان یک الگو در تمام تیم‌ها رقم می‌خورد.

 

رمضانی درباره تعطیلی یک هفته‌ای لیگ برتر تصریح کرد: نمی‌دانم لیگ تعطیل می‌شود یا نه. الان شرایط مناسبی نیست. از روز اول فریاد زدیم که شرایط برگزاری مسابقات مناسب نیست. روزی که می‌خواستیم به اهواز برویم گفتیم این منطقه قرمز است و بازی را جای دیگری برگزار کنید. فکر کنم تمام اتفاقات ما در سفر به اهواز رقم خورد، چون قبل تر از آن مشکلی نداشتیم.

 

وی در مورد اینکه نتایج تست کرونای بازیکنان پس از دیدار با فولاد خوزستان منفی بود، گفت: طبق آن چیزی که از متخصصان پرسیدم، این بیماری دوره نهفته دارد و سپس همه چیز مشخص می‌شود. اگر با فرد مبتلا برخورد داشته باشیم، ممکن است پنج روز بعد نتیجه‌اش مشخص شود. متأسفانه هر حرفی می‌زنند.

 

سرپرست تیم فوتبال استقلال بار دیگر با بحث نتیجه 3 بر صفر روبه‌رو شد و گفت: بحث این نتیجه نیست. سازمان لیگ گزارش خود را می‌گیرد و سپس در کمیته انضباطی درباره نتیجه بازی تصمیم‌گیری خواهد شد.

 

رمضانی در پاسخ به این سؤال که آیا فرهاد مجیدی نیز دچار بیماری کرونا شده است یا نه، گفت: مجیدی جزو کادر فنی است و هنوز نتیجه تست‌ها معلوم نیست. ما هم جزو کادر هستیم و بهتر است از من فاصله بگیرید!

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------