علیرضا جهانبخش در میان ۱۰ بازیکنی که از برایتون می‌روند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,علیرضا جهانبخش
نام مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در میان ۱۰ بازیکنی قرار دارد که در این فصل از برایتون جدا می‌شوند. 

علیرضا جهانبخش ۲ سال پیش و پس از کسب عنوان بهترین گلزن لیگ فوتبال هلند، با قراردادی به ارزش ۲۵ میلیون یورو از تیم آلکمار هلند به برایتون انگلیس پیوست. انتقال جهانبخش گران‌ترین فروش تاریخ باشگاه آلکمار هلند و گران‌ترین خرید تاریخ برایتون بود و او را به گران‌ترین بازیکن تاریخ ایران نیز تبدیل کرد.

 

با این وجود در ۲ فصل گذشته، این مهاجم فوتبال ایران فرصت زیادی برای حضور در ترکیب اصلی برایتون و درخشش در لیگ برتر انگلیس پیدا نکرد. به نظر می‌رسد تابستان امسال زمان جدایی این بازیکن از برایتون باشد.

 

سایت برایتون ایندیپندنت در گزارشی به بررسی ۱۰ بازیکنی پرداخته است که به نظر می‌رسد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، برایتون را ترک می‌کنند. نام جهانبخش در کنار ژوژه ایزکوئردو، یورگن لوکادیا، فلورین آندون، برام کایال، اسچلوتو، برناردو، داوید بوتون، جیسون استیل و لوییس دانک در این فهرست قرار دارد.

 

در فاصله یک هفته مانده به پایان این فصل لیگ برتر فوتبال انگلیس، برایتون با ۳۸ امتیاز در رده شانزدهم قرار دارد و نگران سقوط به دسته پایین‌تر نیست.

 

قرارداد جهانبخش با برایتون تا سال ۲۰۲۳ اعتبار دارد اما در هفته‌های اخیر اخباری درباره پیشنهاد باشگاه‌های هلندی از جمله آژاکس آمستردام برای به خدمت گرفتن او منتشر شده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------