افاضلی: از هواداران استقلال هرچه نباید را شنیدم/ زورم نرسید حق پارس‌جنوبی را بگیرم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
سرمربی سابق تیم پارس جنوبی جم گفت: نیاز به زور سازمانی داشتیم نه اینکه من یک نفری جلوی ایران بیفتم و از هواداران استقلال هر چه نباید بشنوم را بشنوم.  

به گزارش  فارس، هومن افاضلی در خصوص وضعیت سلامتی خودش پس از ابتلا به کرونا اظهار داشت: خدا لطف کرد و برگشتم. تقریبا می‌توانم بگویم چنین تجربه‌ای را در زندگی‌ام نداشتم. بیمارستان زیاد رفتم و جراحی داشته‌ام ولی این بار یک مسئله کاملا متفاوت بود.

 

افاضلی در مورد اینکه در پارس جنوبی کار می‌کرد و به یکباره سر از تیم ماشین‌سازی درآورد، عنوان کرد: من آن تیم را یک تنه مدیرت می‌کردم. هیچ کس از هیچ کجا کمکی نمی‌کرد. وقتی یک نفر مسئولیت همه چیز را برعهده می‌گیرد طبیعی است بقیه نگاه می‌کنند و می‌بینند کار انجام می‌شود. وقتی شما خودتان را کنار می‌کشید آدم‌ها باید جلو بیایند و مسئولیت بپذیرند. بعد از رفتن من خوشبختانه این اتفاق افتاد. آدم‌های زیادی آمدند و سعی کردند به تیم کمک کنند. بنابراین فکر می‌کنم پارس جنوبی از این حیث سود کرد.

 

وی در خصوص اینکه وضعیت پارس جنوبی را از قبل می‌دانسته و بعد به این تیم وارد شده گفت: بله می‌دانستم شرایط چگونه است ولی این مساله خیلی طولانی شد چون وقفه بین مسابقات افتاد. مساله بعدی این است که به ما قول‌های زیادی دادند که یکسری از کارها انجام می‌شود ولی این اتفاق نیفتاد. ما هر روز باید با آدم‌هایی که حق و حقوق‌شان را ندادند سر و کله می‌زدیم. این کار سختی است. بعد از یک مدت وقتی شما از طرف اشخاص دیگری به بچه‌ها قول می‌دهید و اتفاقی نمی‌افتد اعتبار خودتان را از دست می‌دهد.

 

افاضلی در اشاره به انجام نشدن بازی پارس جنوبی و استقلال تصریح کرد: به غیر از این، مساله‌ای که کار من را سخت کرد بازی با استقلال بود. خیلی مشکل است شما یک نفری سعی کنید برعلیه یک ساختار سیستماتیک مبارزه کنید و حق تیم را بگیرید. ما واقعا نیاز داشتیم مثل همه جاهای دیگر زور سازمانی داشته باشیم نه اینکه من یک نفری جلوی ایران بیفتم و از هواداران استقلال هر چه نباید بشنوم را بشنوم و هیچ کس هم نباشد که بگوید چه اتفاقی افتاده است.

 

وی در گفت و گو با شبکه سوم سیما، در مورد اینکه چرا نماند تا از حق پارس جنوبی حمایت کند اظهار داشت: من دیدم شرایط به گونه‌ای است که زورم نمی‌رسد حق تیمم را بگیرم.

 

افاضلی در مورد اینکه آیا این تصمیم، شانه خالی کردن نیست گفت: نه من که تبعاتش را پرداخت کردم ولی مساله این است که شما به جایی می‌رسید که فکر می‌کنید بقیه باید متوجه شوند سهم خودشان را برعهده بگیرند و وقتی بیرون آمدم این اتفاق افتاد.

 

سرمربی ماشین سازی در مورد دو شکست متوالی این تیم و اینکه خطر سقوط تهدیدش می‌کند عنوان کرد: فقط یک تیم 27 امتیازی داریم، سایپا است که ما را شکست داد و به خاطر تفاضل گل از ما بالاتر است. ما سه بازی پشت سر هم در تبریز داریم. مطمئن هستم در این سه بازی احتیاج به سه امتیاز داریم و در آن‌ها سه امتیاز لازم را به دست می‌آوریم.

 

وی ادامه داد: هواداران ماشین‌سازی خیالشان راحت باشد. دغدغه نداشته باشند. مطمئن باشند این تیم امسال سهمیه لیگ برتری را حفظ می‌کند اما چیزی که می‌خواهم به همه مردم بگویم این است که این بیماری بسیار وحشتناک است. خیلی سریع می‌تواند شرایط انسان را از وضعیت نرمال به جایی برساند که شما حتی فکرش را نمی‌کنید. بنابراین خواهش می‌کنم همه مردم ایران از خودشان، بزرگترهای فامیلیشان و بچه‌های خانواده‌شان مراقبت کنند. فاصله‌های اجتماعی و توصیه‌های بهداشتی را کاملا جدی بگیرند. التماس می‌کنم مواظب باشند چون بیماری وحشتناکی است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------