فرهاد، سپاهان را ببرد لیست فصل بعد را می‌دهد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , فرهاد
پیروزی در نبرد اول با امیر قلعه‌نویی پایه‌های مربیگری دوباره فرهاد برای فصل بعد را شکل داد و برد دوباره مقابل گزینه همیشگی سرمربیگری استقلال در بازی حذفی بیستم مرداد ماه، تا حد زیادی حضور فرهاد را در نیمکت فصل بعد قطعی خواهد کرد. 

چیرگی بر امیر قلعه‌نویی ولو اگر با قهرمانی در جام حذفی همراه نباشد اعتبارآفرین است بخصوص اینکه نام امیر در ماه‌های اخیر بارها اطراف باشگاه استقلال شنیده شد و حتی شایعه هم کردند که سعادتمند به قلعه‌نویی تمایل دارد که البته مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه گزینه‌اش در شرایط فعلی فقط فرهاد مجیدی است به این حواشی رسانه‌ای پایان داد. اخیراً به مجیدی گفته شده که اگر در بازی حذفی هم قلعه‌نویی را ببرد برای فصل بعد هم سرمربی استقلال خواهد بود (پیغام از مقام‌هایی بالاتر از مدیریت و هیأت مدیره استقلال آمده) که این پیغام انگیزه‌های سرمربی استقلال را برای عبور دوباره از سپاهان بیشتر خواهد کرد.

 

 به واسطه صحبت‌های اخیر می‌شود اینطور تعبیر کرد که فرهاد تا تثبیت و قطعیت بخشیدن به جایگاهش در استقلال فاصله آنچنان دور و غریبی ندارد و او می‌تواند بعد از پیروزی دوباره مقابل سپاهان به ادامه مربیگری در استقلال امیدوار باشد اما به شرط آنکه طوری تدبیر کند که برنده بازی بعدی که از جهاتی مهم‌تر هم هست، باشد و فاتحانه میدان بازی با سپاهان را ترک کند.

 

استقلال طبق برنامه‌ای که در اختیارش قرار گرفته شده بعد از بازی پنجشنبه‌شب مقابل شهرخودرو که در مشهد برگزار می‌شود، رخ در رخ سپاهان قرار می‌گیرد. حسن برگزاری این بازی برای آبی‌ها میزبانی دوباره است. هرچند که شرایط کنونی ایجاب می‌کند که هیچ تماشاگری وارد ورزشگاه‌ها نشود اما قطعاً تیمی که در ورزشگاه خانگی‌اش باشد به لحاظ روانی شرایط ایده‌آل‌تری دارد در نتیجه اقبال فرهاد بازهم بیشتر خواهد شد.

 

مجیدی برای ادامه حضور در استقلال قطعاً باید در این میدان پیروز شود که اگر چنین شود باشگاه هم به سرعت در مسیر انتخاب نفرات فصل بعد قدم خواهد برداشت که تغییر به این وضعیت آینده ایده‌آل‌تری را هم برای این باشگاه به ارمغان خواهد آورد چراکه ورود بی‌معطلی به بازار نقل و انتقالات می‌تواند شاه‌کلید باز کردن درهای بسته قهرمانی در لیگ بیستم باشد. آنچه استقلال را در سال‌های اخیر آزار داده تأخیر و تأنی بیش از حد پیش از شروع رقابت‌ها بوده و اگر نگوییم بی‌ثباتی مدیریتی یکی از عمده مشکلات بود، انتخاب دیرهنگام بازیکنان و ورود به بازار نقل و انتقالات بدون شک یکی از مصائب بزرگ محسوب می‌شد که اگر بنا به ادامه کار با مجیدی باشد این معضل در فصل آتی از میان خواهد رفت و استقلال با تدابیر بهتری گام به فصل بعد خواهد گذاشت.

 

البته اگر بعد از پیروزی استقلال مقابل سپاهان راه فرهاد به سمت قهرمانی در جام حذفی کشیده شود و او بتواند با این تیم جام قهرمانی بگیرد، دستش برای بیان خواسته‌های خود باز خواهد شد. با توجه به خصوصیاتی که از فرهاد می‌شناسیم او در این مواقع از موضع خود کوتاه نخواهد آمد و بدون شک تیمی را خواهد بست که باب میل هواداران استقلال هم باشد. بی‌شبهه مجیدی اگر سرمربی فصل بعد باشد مدیران استقلال را مجاب به حفظ اضلاع خط حمله متشکل از دیاباته، قایدی و مطهری خواهد کرد و خواستار جذب نفراتی خواهد شد که باعث ترمیم نقاط دفاعی استقلال که در حقیقت پاشنه آشیل این تیم در فصل جاری محسوب می‌شدند، شوند. مجیدی قطعاً راهکارهایی از این دست را برای بقا و تضمین دوباره موفقیت خود در فصل بیستم مؤثر می‌داند و یقیناً به سمت ساختن تیمی خواهد رفت که مختصات قهرمانی را داشته باشد و بتواند بعد از سال‌ها به ناکامی‌های استقلال در لیگ پایان دهد.

 

به هر حال بعد از بازی با سپاهان در جام حذفی همه چیز روشن خواهد شد و پرده از سرمربی فصل بعد استقلال برداشته خواهد شد هرچند که بعد از اولین برد فرهاد مقابل امیر قلعه‌نویی تا حد زیادی فضا به سمت ادامه همکاری مجیدی با استقلال پیش رفته است.

 

 ایران  ورزشی 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------