نظری: سند کمپ حجازی صادر می‌شود/ سعادتمند: می‌توانیم این کمپ را اجاره هم بدهیم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
مدیرعامل و عضو هیات مدیره استقلال با بازدید از کمپ مرحوم ناصر حجازی، توضیحاتی در خصوص این مجموعه ارائه دادند. 

به گزارش ایسنا و به نقل از باشگاه استقلال، حجت نظری عضو هیات مدیره این باشگاه در خصوص بازدید امروز مدیرعامل آبی‌های پایتخت از کمپ مرحوم حجازی گفت: همانطور که اطلاع دارید ما امروز به همراه آقای سعادتمند مدیرعامل استقلال و با همراهی آقای حیدری شهردار منطقه پنج و جمعی از معاونان باشگاه و شهرداری در محل کمپ حجازی حاضر شدیم. مالکیت کمپ حجازی عملا برای باشگاه استقلال تثبیت شده و به زودی سند این کمپ هم صادر می‌شود. ما بنا به انجام فعالیت‌های عمرانی در این مکان داریم تا بتوانیم برای تیم استقلال و بازیکنان، به نحوه بهینه از آن بهره برداری کنیم.

 

وی افزود: ما به دنبال فراهم کردن فضای تمرینی مناسب و در ادامه نیز ایجاد یک هتل برای استقرار تیم پیش از بازی‌ها و همینطور تقویت ارتباط باشگاه و هواداران هستیم. از طرفی موقعیت مکانی مناسب کمپ حجازی باعث شده تا ما از این فضا برای ایجاد تالار افتخارات و موزه باشگاه استقلال هم استفاده کنیم. با توجه به قول مساعد شهردار محترم منطقه پنج، قرار شد تا فعالیت‌ها با سرعت بیشتری انجام شود و امیدواریم که هواداران و کسانی که در این راه به ما قول همکاری داده‌اند، کمک کنند تا زودتر به آن چیزی که شایسته باشگاه استقلال است، دست پیدا کنیم.

 

این عضور شورای شهر تهران در پایان افزود: مطمئنا فضای ساخته شده در کمپ مرحوم حجازی نه تنها برای باشگاه استقلال، بلکه برای ساکنین منطقه هم پر فایده خواهد بود و ما به دنبال ایجاد یک فضای گردشگری ورزشی هستیم. فارغ از حضور بازیکنان سرشناس و ایجاد انگیزه برای جوانان و نوجوانان، بزرگترها هم از فضاهای نوستالژیک مجموعه استفاده خواهند کرد. مجموعه کمپ مشکلاتی هم دارد که امروز شهردار محترم منطقه پنج قول همکاری در این زمینه را داد. از جمله بحث مشکل آب و ریزش جداره جنوبی کمپ و ... هست که قرار شد در حل این مسائل شهرداری به ما کمک کنند.

 

همچنین احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال درباره بازدید امروزش از کمپ حجازی گفت: امروز توفیق داشتیم در کنار آقای حجت نظری عضو محترم هیات مدیره باشگاه استقلال و عضو شورای شهر، آقای حیدری شهردار منطقه پنج و خانم تراشی شهردار ناحیه بازدیدی از کمپ حجازی داشته باشیم. این بازدید در راستای تجهیز، توسعه و تکمیل کمپ بوده و با توجه به اینکه در آستانه دریافت سند رسمی برای باشگاه استقلال هستیم، بنا داریم با مشارکت سرمایه گذاران متعددی که متقاضی این امر هستند، آن مکان را به یک فضای مناسب برای باشگاه استقلال تبدیل کنیم.

 

او افزود: ترمیم سکوها و ترمیم چمن، ساخت استخر، سونا و جکوزی به شکلی استاندارد و حتی ساخت یک هتل در این مجموعه را پیش بینی کرده‌ایم. امیدوارم این اتفاق رخ هد. همیشه این سوال بود که چرا در کمپ حجازی تمرینات انجام نمی‌شود و تیم به آنجا نمی‌رود که با همکاری شهرداری و تلاش‌های آقای نظری و با کمک هواداران امیدواریم هرچه زودتر این اهداف رقم بخورد و به زودی تیم استقلال راهی آن مجموعه شود و حتی برای کسب درآمد گاهی به تیم های دیگر هم آن امکانات را اجاره دهیم.

 

سعادتمند در خصوص مالکیت و گرفتن سند ورزشگاه مرغوبکار به نام استقلال، گفت: خداوند منان را شاکریم که پس از سه چهار دهه باشگاه استقلال صاحب استادیومی شده که سندش به نام خودش ثبت شده است. این اتفاق خوب را به هواداران و همه استقلالی‌های عزیز تبریک می‌گویم. پس از سه چهار ماه تلاش بی وقفه از سوی باشگاه استقلال، گروه حقوقی که پیگیر این کار بودند و با هماهنگی های انجام شده با دستگاه‌های مرتبط، توانستیم امروز سند رسمی ورزشگاه مرغوبکار را برای باشگاه استقلال بگیریم. این سند قطعا یکی از سندهای افتخار برای این باشگاه است و می‌تواند با توجه به متراژ و وسعتش، آورده خوبی محسوب شود. ارزش ریالی این مجموعه بسیار بالاست. ما می‌توانیم با این سند در بخش سرمایه‌گذاری مشترک با سرمایه‌گذاران داخلی کارهای بزرگی انجام دهیم. امیدوارم در هفته بعد هم یک خبر مسرت بخش دیگر هم به هواداران بدهیم.

 

مدیرعامل استقلال اضافه کرد: اگرچه هوادارانمان علاقمند به تمدید قراردادها و جذب بازیکن جدید و ... هستند و البته ما هم معتقدیم که این مسئله مهم است ولی ما باید در بخش زیر ساختی و درآمد پایدار هم روی پای خودمان بایستیم. ما حداقل باید به نقطه صفر برسیم تا بتوانیم بازیکنان با کیفیتی جذب کنیم و در رده‌های پایه هم سرمایه گذاری خوبی داشته باشیم و به نتیجه مورد نظر برسیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------