نیمار: بهترین روزهای خود با پاری سن ژرمن را تجربه می کنم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,نیمار
مهاجم برزیلی پاری سن ژرمن تاکید کرد که در اوج آمادگی خود در این تیم به سر می برد. 

به گزارش ایسنا و به نقل از اکیپ، نیمار سومین فصل حضور خود در پاری سن ژرمن را تجربه می کند. این بازیکن برزیلی در سال ۲۰۱۷ بود که بارسلونا را ترک کرد و با ۲۲۲ میلیون راهی پاری سن ژرمن شد تا به عنوان گرانترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان انتخاب شود.

 

نیمار همواره حاشیه ها و جنجال های زیادی در پاری سن ژرمن داشته اشت.

 

او اعتراف کرد که از حضور در پاری سن ژرمن تجربه های زیادی کسب کرده است. نیمار گفت: من در این سه سال حضورم در پایس درس های زیادی یاد گرفته ام. همه لحظات بسیار تلخ داشته ام و هم لحظات بسیار خوش. غیبت از بازی ها به خاطر مصدومیت بدترین و سخت ترین روزهای من بوده است.

 

این بازیکن ۲۸ ساله ادامه داد:در لحظات سخت هم تیمی هایم در کنارم بوده اند. بعد از بازگشت نهایت تلاش خود را روی موفقیت تیم گذاشتم و خوشبختانه عملکرد خوبی هم داشتم. تیم در شرایط بسیار خوبی به سر می برند.  هواداران می دانند که از همه نظر آماده هستیم. براین باور هستن که خودم در بهترین دوران بازیگری ام در پاری سن ژرمن هستم و امیدوارم که بتوانیم فصل را به بهترین شکل به پایان رسانیم.

 

او افزود: هدف بزرگ ما در فصل جاری قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است و برای رسیدن به چنین هدفی از جان مایه خواهیم گذاشت. می دانیم که بسیار به قهرمانی نزدیک شده ایم.

 

نیمار در پایان گفت: به لیگ فرانسه عادت کرده ام. اینجا سرعت و خشونت بالا است. تلاش می کنم تا با تمرکز بالا به تیمم کمک کنم و امیدوارم که روزهای خوب ادامه داشته باشد.

 

پاری سن ژرمن در فصل جاری قهرمانی در سه گانه فرانسه را به دست آورده است و اکنون نهایت تمرکز خود را روی لیگ قهرمانان اروپا گذاشته است.

 

این تیم باید در یک چهارم نهایی به مصاف آتالانتا برود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------