کی‌روش پای دانشگر را سوراخ کرد!(عکس)



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,کی‌روش
خطای شدید مهاجم برزیلی سپاهان موجب شد تا مدافع میانی استقلال یک نیمه را با درد و زحمت بازی کند. 

به گزارش ورزش سه ، جدا از نتیجه بازی استقلال و سپاهان که با برد ۲ بر صفر آبی‌ها در ورزشگاه آزاد پایان یافت و این تیم را به مرحله نیمه نهایی جام حذفی رساند، یک اتفاق که با خوش شانسی طلایی پوشان همراه شد، می‌توانست شکست آنها را سنگین‌تر کند.

 

در دقیقه ۴۰ دیدار استقلال و سپاهان، محمد دانشگر قصد داشت با شوت روی پا، توپ را از میانه زمین خودی دفع کند، اما درست در همین لحظه کی‌روش استنلی با کف استوک روی ساق پای راست او فرود آمد تا مدافع بلندقامت آبی‌ها نقش بر زمین شود و از درد به خود بپیچد.

 

برخورد شدیدی که کی‌روش استنلی با دانشگر داشت و فریادی که مدافع آبی‌ها در این صحنه کشید، تا سکوهای مقابل که نیمکت‌نشینان استقلال در آنجا نشسته بودند هم رفت و صدای اعتراض آنها را هم بلند کرد.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,کی‌روش

بازی پس از این صحنه برای دقایقی متوقف شد و دانشگر با برانکارد به بیرون از زمین انتقال پیدا کرد که کادر فنی و بسیاری از هواداران استقلال احتمال می‌دادند بخاطر این برخورد دیگر نتواند به بازی ادامه دهد.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,کی‌روش

دانشگر با رسیدگی اولیه تیم پزشکی استقلال به میدان برگشت و در نیمه دوم با درد شدیدی که داشت به کارش ادامه داد تا آبی‌ها به یک برد مهم برسند، اما پس از مسابقه تصویری از پای او منتشر شده که وحشتناک است.

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,کی‌روش

در عکس منتشر شده کاملا مشخص است که استوک کی‌روش استنلی ساق پای راست دانشگر را سوراخ کرده و موجب خون‌ریزی شده و مدافع استقلال در این اتفاق خیلی خوش شانس بوده که با آسیب دیدگی جدی مواجه نشده است.

  

از طرف دیگر سپاهان هم خیلی خوش شانس بوده که بهترین گلزن خود را در دقیقه ۴۰ از دست نداده تا بیش از یک نیمه را ۱۰ نفره دنبال کند؛ اتفاقی که اگر رقم می‌خورد، شاید شکست آنها را سنگین‌تر هم می‌کرد.

  

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,کی‌روش
 
 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,کی‌روش
 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------