آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

خوش اخلاق‌ترین ببر موجود در منظومه شمسی!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
ستاره مالیایی استقلال که در فرانسه زندگی می کند،شب گذسته در برنامه فوتبال برتر نشان داد دنیای متفاوتی دارد؛او حالا نه تنها محبوب استقلالی هاست ،بلکه دل همه فوتبالدوستان را ربوده است. 

به  گزارش  ورزش سه ، شیخ دیاباته فوروارد استقلال که تا یک هفته مانده به پایان لیگ برتر در صدر جدول گلزنان مسابقات با سیزده گل قرار دارد شب گذشته میهمان برنامه فوتبال برتر بود و با پاسخ هاش تو دل همه مردم ایران جا باز کرد. فوتبالیستی که از لحاظ فنی یکی از خارجی های خوب تاریخ فوتبال ایران با سابقه ای درخشان در لیگ های معتبر اروپایی فرانسه و ایتالیا و ترکیه هست و رکوردزننده بیشترین گل زده بازیکنان خارجی استقلال را نیز به نام خود ثبت کرده است ،دیشب نشان داد قبل از فوتبال مسایل اخلاقی و انسانیت اولویت اصلی او در زندگی است و دنیای متفاوتی  را برای خودش متصور می شود.

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

 

خوشحالی او از حضور در ایران و تحت تاثیر قرار گرفتن او از هواداران فوتبال در ورزشگاه های ایران ،علیرغم حضور او در این سال ها در ورزشگاه های مختلف کشورهای اروپایی بازهم به ما یادآوری کرد تا قدر این سرمایه انسانی را که بدون هیچ توقعی در گرما وسرما با کمترین امکانات به ورزشگاه ها می آیند بدانیم و از حضور آن ها کمال بهره و استفاده را برای رشد فوتبال ببریم.احترام او به همه هوادارهای فوتبال جدا از نگرش و طرفداری آن ها از هرتیمی به جهت احترام به تمامی هوادارها کاش سرلوحه این روزهای ما در شبکه های اجتماعی می شد تا با هر اتفاقی به هیچ کس انگ جانبداری و تهمت و افترا نزنیم.

 

او که رفتن استراماچونی را در زمان خودش برنمی تابد، از اینکه به قرار دادش با استقلال علیرغم سوالات دوستانش  در فرانسه پایبند بوده  احساس رضایت داشت و مردم ایران را به جهت احترام به رنگ پوستش مردمی با فرهنگ دانست که فارغ از رنگها به او به عنوان یک شهروند احترام می گذارند، شهروندی که حالا خودش را هم جزیی از مردم ایران با اقامتگاه شهرک اکباتان می داند.

 

توجه او به مهدی قایدی به عنوان کوچکترین عضو باشگاه استقلال و حمایت از او و همچنین احساس خوشایندی او از شادی علیپور در داربی که برگرفته از پنجه های او بود همراه با احترام از نوع فوتبال رقیبش  علیرغم رقابت آن ها  در روز آخر لیگ برتر فوتبال برای رسیدن به آقای گلی نشان داد برای او همه انسان ها قابل احترام هستند . هرچند طرف مقابلت رقیبت باشد و حرکتی را از روی تو در مهمترین نبرد فوتبالی ایران برابر طرفدارن تیمت الگو برداری کرده باشد.احترام او به قهرمانی پرسپولیس با جمله دلنشین "آن ها لیاقت جایگاه شان را داشتند"  شب گذشته همه هواداران فوتبال در ایران  را شیفته دیاباته کرد، طرفداران استقلال و  حتی طرفداران پرسپولیس را که به ندرت در این سال ها جمله ای اینچنینی از طرف بازیکنان رقیب شنیده اند.

 

مجید جلالی از کسانی بود که به مصاحبه دیاباته واکنش نشان داد و گفت خوشجال است انسانی مثل او در فوتبال ایران حضور دارد.

 

حمایت او از فرهاد مجیدی که با احترام خاصی به سرمربیش همراه بود و صداقت او برای گرفتن مرخصی یک هفته ای برای به دنیا آمدن فرزند سومش به جهت آمادگی ذهنی او برای ادامه فصل فوتبالی  استقلال با آمادگی صد درصد در ادامه مسابقات ،نشان داد شخصیت او مثل مردم ایران است مردی با عاطفه که خانواده در اولویت اوست و تعهد او به وظایفش هم در جایگاه رفیعی قرار دارد.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

نگرانی او برای کسالت امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان و آرزوی سلامتی او در برنامه دیشب علیرغم عدم شناخت دیاباته از قلعه نویی ، آموزنده بود. امیر قلعه نویی که بعد از بازی حذفی با استقلال از سپاهان استعفا داد و قبل از آن مشکلات عصبی کارش را به بیمارستان کشیده بود. صحبت های او تلنگری بود برای جامعه فوتبال که چه اقدامی برای آرامش پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر در این روزهای بیماری و سخت باشگاهی کرده اند.کسی که در این 20سال گذشته در کسوت مربیگری شاگردان بسیاری به جامعه فوتبال معرفی کرده است و به دفعات هواداران استقلال، سپاهان ، مس کرمان ، تراکتورو ذوب آهن را خوشحال کرده است.

 

گذشت او در اواخر برنامه برای ناشر قرارداد خصوصی او با باشگاه و درخواست او از آحاد جامعه مبنی بر بخشش شخص خاطی  به جهت دغدغه اصلی جامعه در این روزها ، بچه های تکدی گر و آینده آن ها، انسان های که در بیمارستان روی تخت هستند و حتی نمی توانند راه بروند از دل بزرگ مردی خبر داد که خالصانه تقاضا کرد اگر می توانید به دردمندان جامعه کمک کنید.

 

سعید آذری مدیرعامل فولاد هم از کسانی است که تحت تاثیر مصاجبه دیشب شیخ دیاباته قرار گرفته و متنی برای او منتشر کرده.

 

شیخ در آخر برنامه به همه مردم ایران خانم و آقا گفت من برادر شما هستم و دوستتان دارم و درایران به من خیلی خوش می گذره و اینجا خوشحال هستم.

 

از این دلنشین تر آخر؟

محمدرضا تقی خانی

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------