افشای مدارک جدید از فساد مالی رئیس فدراسیون جهانی وزنه‌برداری



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , رئیس فدراسیون جهانی وزنه‌برداری
پرونده‌ فساد رئیس پیشین فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری وارد ابعاد تازه ای شده که گویای انتقال پول از صندوق فدراسیون به حساب شخصی اوست. 

به گزارش مهر، پرونده‌های فساد در فدراسیون بین المللی وزنه برداری در ارتباط با تاماش آیان رئیس سابق خود، طی تحقیقات اخیر به برداشت مبلغی بالغ بر ۳۶۵هزار دلار از صندوق ذخیره این فدراسیون و انتقال آن به حساب‌های شخصی رسیده است.

 

بر اساس گزارش یک شبکه آلمانی، تاماش آیان در حالی اقدام به برداشت پول و انتقال آن به حساب‌های شخصی خود کرده که پس از افشای پرونده‌های فساد، ملزم به ترک فدراسیون بین المللی وزنه برداری شده و حق انجام تراکنش مالی به عنوان رئیس از وی سلب شده بود.

 

تاماش آیان ۸۱ ساله که با انجام تحقیقات قضایی به درخواست هیات اجرایی فدراسیون بین المللی وزنه برداری از کار برکنار شد به عدم شفافیت مالی در خصوص بیش از ۱۰ میلیون دلار، خرید رای در مجامع فدراسیون و نادیده گرفتن بیش از ۴۰ پرونده دوپینگ متهم است که این تحقیقات در مجارستان و سوئیس در حال انجام می‌شود.

 

گفته شده هیات اجرایی فدراسیون بین المللی وزنه برداری در خصوص آخرین برداشت مالی تاماش آیان از صندوق ذخیره این فدراسیون اعلام جرم خواهد کرد.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------