اقدام مظاهری برای جدایی از تراکتور/ تلاش برای فسخ قرارداد با وجود دریافت 80 درصدی



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,تراکتور
دروازه بان ملی پوش تراکتور درحالی قرارداد خود را یک طرفه فسخ کرده که این باشگاه اعتقاد دارد وی نمی تواند چنین کاری انجام بدهد.  

به گزارش  فارس، رشید مظاهری که روز گذشته با حالتی قهرآمیز در اردوی پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان حاضر نمی شود تا ساکت الهامی مجبور شود محمدرضا اخباری که مشغول فیزیوتراپی بوده را در این بازی حساس به زمین بفرستد.

 

مظاهری در اقدامی عجیب درحالیکه تیمش باید روز 13 شهریور در فینال جام حذفی به مصاف برنده دیدار پرسپولیس و استقلال برود، اقدام به فسخ قرارداد کرده است.

 

با این وجود باشگاه تراکتور اعتقاد دارد این دروازه بان با توجه به دریافت حدود 80 درصد از مطالباتش و اینکه تا دو سال دیگر با باشگاه تبریزی قرارداد دارد، نمی تواند به شکل یک طرفه قراردادش را فسخ کند. ضمن اینکه به نظر می رسد در قراردادی وی بندی وجود ندارد که بخواهد با استناد به آن چنین کاری انجام بدهد.

 

به نظر می رسد پیشنهادهای مظاهری از تیم های پرسپولیس و سپاهان دریافت کرده و تمایل وی برای افزایش مبلغ قراردادش سبب تحرکات اخیر مظاهری شده اما مدیران تراکتور هم مدعی هستند تا زمانیکه وی مبلغ رضایت نامه اش را پرداخت نکند، نمی تواند به تیم دیگری برود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------