ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال تهران
استقلال تهران برای بازی مقابل تراکتور در فینال جام حذفی به احتمال فراوان به ترکیب برنده در شهرآورد تهران اعتماد می‌کند.

به گزارش ایلنا، در مسابقه فینال جام حذفی باشگاه‌های کشور از ساعت 18 امروز دو تیم استقلال تهران و تراکتور تبریز در ورزشگاه امام رضا(ع) به مصاف هم خواهند رفت. این اولین بازی بزرگی است که به میزبانی این ورزشگاه به روز برگزار خواهد شد.

 

تراکتور برای رسیدن به بازی مرحله فینال بازی‌های چندان دشواری را پشت سر نگذاشته است. این تیم ابتدا پاس همدان را با نتیجه دو بر یک شکست داد و در بازی بعدی مقابل نود ارومیه با زحمت به پیروزی رسید. تراکتور که در وقت‌های معمولی و اضافه به تساوی یک بر یک دست یافته بود در ضربات پنالتی با نتیجه 7 بر 6 به پیروزی رسید تا به دور بعدی راه پیدا کند.

 

در دور بعدی تراکتور با نتیجه پرگل 4 بر یک مس کرمان را از پیش رو برداشت تا در نیمه نهایی با نفت مسجد سلیمان که شاهین شهرداری بوشهر را شکست داده بود رو به رو شود؛ با گل سعید مهری تراکتور در این بازی هم به برد رسید تا راهی فینال شده و حریف امروز استقلال باشد. نکته جالب درباره تراکتور عدم کسب کلین شیت در بازی‌های جام حذفی است.

 

از تیم تراکتور رضا اسدی و از استقلال هم بهزاد غلامپور به دلیل محرومیت در این مسابقه حق همراهی تیمشان را ندارند. استقلال که چند بازیکن را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته با تمامی بازیکنانش به مشهد سفر کرده است. آبی‌‌ها با وجود اینکه از بازیکنانی مانند رضا آذری، مرتضی تبریزی، محسن کریمی، سیاوش یزدانی و داریوش شجاعیان نمی‌توانند در ترکیب بهره ببرند اما برای حفظ روحیه تیمی در کنار یکدیگر تهران را به مقصد مشهد مقدس ترک کرده‌اند.

 

استقلال تهران پس از برتری مقابل پرسپولیس در بازی حساس و سرنوشت ساز نیمه نهایی جام حذفی باید با روحیه بالایی مقابل تراکتور قرار می‌گرفت اما اختلافات بین سرمربی و مدیرعامل این تیم طی هفته گذشته به اندازه‌ای بوده که بی دلیل روی انگیزه و روحیه بازیکنان تیم تاثیرگذاشته است. پس از اینکه مجیدی فردای دربی تهران از سمت خود استعفا کرد در فاصله یک هفته مانده به بازی امروز پیش بینی می‌شد این تیم بدون حضور سرمربی خود با تراکتور جدال کند اما او با درخواست بازیکنانش برای آخرین بار - به گفته خودش- امروز روی نیمکت استقلال می‌نشیند.

 

برای بازی امروز مهم‌ترین غایب استقلال در خط دفاعی خواهد بود و آنها توانسته‌اند با تلاش‌های کادرپزشکی سایر بازیکنان را بدون مشکل به این بازی برسانند. سیاوش یزدانی که در بازی دربی هم حضور نداشت برای این مسابقه نیز در دسترس کادرفنی نیست اما روزبه چشمی که آسیب دیده بود با شرکت در جلسات تمرینی مشکلی برای همراهی تیمش نخواهد داشت.

 

مجیدی هفته گذشته در ورزشگاه آزادی با ترکیب سید حسین حسینی، هرویه میلیچ، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، عارف غلامی، مسعود ریگی، شیخ دیاباته، محمد دانشگر، وریا غفوری، آرش رضاوند و مهدی قایدی مقابل پرسپولیس به میدان رفته و با ارائه بازی چشم‌نواز توانست تیمش را به دور فینال سوق بدهد. با وجود زمان کم بین دو بازی و فشردگی مسابقات پیش روی آبی‌ها به نظر می‌رسد مجیدی ترجیح بدهد از بازیکنان هفته گذشته برای این دیدار استفاده کند و تغییری در ترکیب برنده ایجاد نکند.

 

روزبه چشمی، میلاد زکی‌پور و ارسلان مطهری سه بازیکنی هستند که مجیدی می‌تواند برای تغییر در ترکیب تیمش نسبت به دربی از آنها استفاده کند؛ این سه بازیکن برابر پرسپولیس نیمکت نشین بودند و در جریان بازی به ترکیب اضافه شده بودند. همچنین سینا خادمپور، آرش داجلیری، امیرحسین خدامرادی و شاهین طاهرخانی هم بازیکنان جوانی هستند که می‌توانند در صورت انتخاب مجیدی در ترکیب حاضر شوند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------