مودریچ: زندگی بدون مسی هم جریان خواهد داشت



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,مودریچ
هافبک رئال مادرید معتقد است همان‌طور که سفیدپوشان با نبود کریستیانو رونالدو کنار آمدند بارسا هم می‌تواند بدون ستاره آرژانتینی به کار خود ادامه دهد.

به گزارش ایسنا و به نقل از بی ساکر، لوکا مودریچ که از تعطیلات برگشت و در یک مصاحبه درباره جدایی احتمالی لیونل مسی از بارسلونا صحبت کرد. هافبک رئال  مادرید گفت: اگر این اتفاق رخ دهد فقدان بزرگی برای  لالیگا خواهد بود. بازیکنان دیگری به ستاره تبدیل خواهند شد. کریستیانو رونالدو اسپانیا را ترک کرد و همان اتفاق افتاد. رئال مادرید بدون مهاجم پرتغالی به کار خود ادامه داد. این اتفاق در رابطه با مسی برای بارسلونا و لالیگا هم رخ خواهد داد. 

 

بازیکن کروات در ادامه در مورد تیمش صحبت کرد و گفت: ما تیم جوانی نداریم بلکه با تجربه است. بازیکنان جوانی در اختیار داریم که بهتر خواهند شد. نمی‌دانم خود را با همدیگر مقایسه می کنیم یا نه. با این حال از تیم خوبی برخورداریم. 

 

او افزود: با دو آسیب دیدگی روبه‌رو شدم که باعث شد افت کنم. سپس بازیکنان دیگر از این فرصت بهره بردند. برای من آسان نبود اما شاید اکنون زین الدین زیدان متفاوت ببیند. سرمربی به خوبی بازیکنان را درک می کند. او یکی از بهترین‌هاست. افتخاراتی که به دست آوردیم قابل تصور نبود و هنوز هستند کسانی که می‌گویند شانسی این اتفاق‌ها افتاد و آن را به خاطر شایستگی زیدان نمی‌دانند. با این حال سرمربی‌مان به تایید آن‌ها نیازی ندارد.‌ نتایج به تنهایی کافی هستند. 

 

مودریچ در پایان به گرت بیل اشاره کرد و گفت: او بازیکن بزرگی است اما شرایطش آسان نیست. همیشه با حمایت من روبه‌رو شده است اما نیاز دارد تا بهترین تصمیم را در رابطه با خود بگیرد و بداند که می‌خواهد در رابطه با دوران بازی‌اش چه کار کند. او نیاز دارد تا به بهترین سطح خود برسد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------