خطیبی هم مذاکره با استقلال را تکذیب کرد/ دشتی در آستانه جدایی از استقلال



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
سرمربی آلومینیوم اراک اعلام کرد که با هیچ تیمی مذاکره نکرده است. 

 به گزارش ورزش سه، این روزها اخبار فراوان و متفاوتی پیرامون باشگاه استقلال شنیده می شود. از جذب بازیکنان جدید گرفته تا حضور یک مربی موقت بر روی نیمکت این تیم.

 

بنا بر اخبار واصله، مدیران استقلال به دنبال جذب یک سرمربی موقت هستند تا این تیم را در بازی های لیگ قهرمانان آسیا، هدایت کند و پس از اتمام این رقابت ها، آنها به دنبال بازگرداندن آندره آ استراماچونی باشند.

 

چند روزی است که نام رسول خطیبی پیرامون باشگاه استقلال زیاد شنیده می شود. گفته شده که مدیران استقلال با خطیبی وارد مذاکره شده تا این سرمربی، تا پایان دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا، هدایت آبی پوشان را برعهده بگیرد و پس از اتمام این بازی ها، آندره آ استراماچونی و یا سرمربی جدید استقلال، هدایت این تیم را برعهده بگیرد.

 

شب گذشته بود که در خلال مذاکرات مدیران استقلال با رشید مظاهری و وریا غفوری، عکسهایی از حضور رسول خطیبی در یکی از هتل های تهران منتشر شد تا بحث حضور این سرمربی در استقلال، بیش از پیش شنیده شود.

 

اما امروز خطیبی سرمربی آلومینیوم اراک با انتشار یک استوری، تمامی این اتفاقات را تکذیب کرد. خطیبی در صفحه اینستاگرامش نوشته است: «سلام به همه عزیزان. با هیچ تیمی صحبتی یا مذاکره نداشتم و خواهش میکنم توجه ای به شایعه سازان نکنید.»

 

استقلال تا فردا فرصت دارد که لیست نهایی خود جهت حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را به AFC ارسال کند و تا این لحظه، تکلیف سرمربی، بازیکنان جدید و بازیکنان تمدیدی این تیم، مشخص نیست.

 

دشتی برای فسخ قرارداد به باشگاه استقلال رفت

هافبک استقلال برای مذاکره جهت فسخ قراردادش به ساختمان باشگاه رفت.

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

 

علی دشتی هافبک آبی ها که پیش از این اعلام کرده بود از شرایطش در استقلال راضی نیست و می خواهد جدا شود امروز به محل باشگاه رفت تا با مدیران مذاکره کند.

 

دشتی خواهان جدایی است اما او یکسال دیگر قرارداد دارد و اگر بخواهد به تیم دیگری برود باید رضایت مسئولان استقلال را جلب کند.

 

به همین خاطر دشتی امیدوار است با حضور در باشگاه و مذاکره بامدیران بتواند قراردادش را فسخ کرده و آزادانه به تیم دیگری بپیوندد. باید در جلسه او و مسئولان استقلال چه می‌گذرد.

 

واسعی - استقلال در انتظار رسمی شدن 

هافبک تیم پیکان فقط یک امضا تا پیوستن به استقلال فاصله دارد.

 

سعید واسعی بازیکن تیم پیکان که مدتهاست مدنظر باشگاه استقلال قرار دارد، با این تیم به توافقات نهایی رسیده و تنها یک گام تا پیوستن به جمع آبی پوشان فاصله دارد.

 

سعید واسعی ۲۵ ساله که بازی های خوبی را در تیم پیکان انجام داد، در نقل و انتقالات نیم فصل دوم لیگ گذشته نیز مورد توجه استقلال قرار گرفت ولی موفق به دریافت رضایت نامه اش از پیکان نشد.

 

حالا به نظر می رسد که استقلال و پیکان نیز بر سر پرداخت مبلغ رضایت نامه این بازیکن به توافقات نهایی رسیده اند و واسعی طی امروز و فردا جهت ثبت قرارداد با استقلالی ها، وارد آخرین مذاکرات شود.

 

واسعی که در طی روزهای گذشته با انتشار استوری هایی با دو ستاره، پالس های مثبتی از تمایلش به پیوستن به استقلال را نشان می داد، تمایل زیادی دارد تا فصل بعد را با پیراهن استقلال در لیگ بیستم حاضر شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------