غفوری: استراماچونی تمایل به بازگشت دارد/ تراکتور: حداقل یک پنجره استقلال بسته می شود



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
کاپیتان تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه علی کریمی پیشنهاد خوب خارجی دارد، گفت: با استراماچونی در تماس هستم و می دانم او هم به بازگشت به استقلال تمایل دارد.

به گزارش مهر، وریا غفوری کاپیتان آبی پوشان اظهار داشت: کار سختی در نقل و انتقلات پیش رو داریم و باید هر طوری شده این تیم و بازیکنانش حفظ شوند. باید بازیکنانی که قراردادشان به اتمام رسیده راضی به ماندن شوند تا شاکله تیم حفظ شود. البته بازیکنان هم حق و حقوقی دارند که باید این حق و حقوق هم به آنها پرداخت شود.

 

کاپیتان استقلال در خصوص حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا بیان داشت: این مسابقات در سطح دیگری از فوتبال برگزار می شود و ما هم تلاش می کنیم بهترین کیفیتمان را ارائه دهیم. از این که آقای نامجومطلق هم در این تیم مسئولیت پذیرفت خوشحالم و امیدوارم ایشان هم در کارش موفق باشند.

 

غفوری در خصوص تمدید قرارداد علی کریمی گفت: در نقل و انتقالات رقابت خاصی وجود دارد و علی کریمی هم پیشنهادات قابل توجهی از خارج دارد که با رقم های داخلی قابل مقایسه نیست. ما همه دوست داریم کریمی در استقلال بماند چون یافتن جانشین برای او با این کیفیت و این شرایط بسیار دشوار است.

 

وی در خصوص بازگشت احتمالی استراماچونی گفت: نیامدن استراماچونی خسارات مالی زیادی به استقلال و بیت المال کشور می زند و امیدوارم مسئولین در خصوص بازگشت او مصلحت اندیشی کنند و تصمیمی بگیرند که استقلال و کشور ما متحمل پرداخت هزینه های گزاف نشود. 

 

غفوری گفت: من با استراماچونی در تماس هستم ولی این تماس دوستانه است. می دانم که استراماچونی هم تمایل به بازگشت به استقلال دارد و امیدوارم موانع حضورش در تیم رفع شود. ضمن این که اگر استراماچونی نیاید تا سالهای سال هواداران استقلال این مطالبه گری را فراموش نخواهند کرد. 

 

مدافع آبی پوشان در خصوص جدایی فرهاد مجیدی گفت: دوست داشتیم کارمان با فرهاد را با کسب یک جام به پایان برسانیم که متاسفانه اینگونه نشد. آقا فرهاد هم در بدو کارش که در استقلال بود در این مدت پیشرفت خوبی کردند و برای ایشان آرزوی موفقیت می کنم.

 

کاپیتان استقلال در خاتمه به جمله ای که در پایان دیدار نهایی جام حذفی گفته بود اشاره کرد و بیان داشت: ما با همه مشکلات و ناملایمت هایی که داشتیم مستحق دریافت یک جام بودیم که متاسفانه اینگونه نشد. من بعد از شکست در فینال حذفی به شدت ناراحت بودم و برای همین این جمله را گفتم.

 

شاه منصوری: رفتار غیرحرفه ای مظاهری می تواند سبب محرومیتش شود/ حداقل یک پنجره استقلال بسته می شود

مشاور حقوقی باشگاه تراکتور گفت: فسخ یک طرفه قرارداد مظاهری خلاف ماده ۱۸ آئین نامه نقل و انتقالات بوده می تواند سبب محرومیت وی شود.

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

رضا شاه‌منصوری در گفت‌وگو با فارس، درباره شکایت باشگاه تراکتور تبریز از رشید مظاهری و باشگاه استقلال اظهار داشت: این شکایت را از طریق اتوماسیون اداری به سازمان لیگ و کمیته تعیین وضعیت ارسال کردیم و اکنون منتظر جلسه دادرسی این کمیته برای رسیدگی به پرونده هستیم.

 

وی افزود: رشید مظاهری سال گذشته با باشگاه تراکتور قرارداد سه ساله‌ای امضا کرد که تنها یک فصل از آن سپری شده و دو فصل دیگر به قوت خود باقی است. متأسفانه وی پس از پایان جام حذفی این قرارداد را به شکل یکطرفه فسخ کرد و متعاقب آن با باشگاه استقلال قرارداد بست.

 

مشاور حقوقی باشگاه تراکتور تصریح کرد: این اقدام بدون دلیل موجه بوده و طبق موازین نقل و انتقالاتی و ماده ۱۸ آئین نامه مربوط به نقل و انتقالات بازیکنان، مظاهری رفتاری غیرحرفه‌ای انجام داده که می‌تواند سبب محرومیت وی شود. باشگاه تراکتور هم بارها اعلام کرده به این بازیکن نیاز دارد زیرا مظاهری دو سال دیگر با تراکتور قرارداد دارد.

 

شاه‌منصوری ادامه داد: درخواست خود را به فدراسیون فوتبال ارسال کردیم و اگر مظاهری در این پرونده محکوم شود، دستکم ۴ تا ۶ ماه از حضور کلیه فعالیت‌های فوتبالی محروم می شود، ضمن این که وی و باشگاه استقلال به دلیل نقض قرارداد مظاهری با تراکتور باید به این باشگاه غرامت بدهند. احتمال این که دستکم یک پنجره نقل و انتقالات باشگاه مقصد یعنی استقلال هم بسته شود وجود دارد زیرا این باشگاه اقدام به تحریک مظاهری برای نقض قرارداد کرده است.

 

وی درباره ادعای مظاهری مبنی بر دست برده شدن در قراردادش توضیح داد: تمام قراردادها در دو مرجع یعنی هیأت فوتبال استان و کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ ثبت می‌شوند و قراردادی که در این دو مرجع به ثبت می‌رسد ملاک اعتبار است. چنین چیزی امکان ندارد که باشگاه تراکتور بتواند در قرارداد ثبت شده دست ببرد و در مرجع حل اختلاف این قرارداد ملاک رسیدگی قرار می‌گیرد.

 

گلر استقلال قراردادش را فسخ کرد/ مخالفت باشگاه با جدایی پورحمیدی

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال قرارداد خود با این باشگاه را فسخ کرد اما آن را در سازمان لیگ ثبت نکرده است.

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

حسین پورحمیدی گلر دوم استقلال قرارداد خود را با این باشگاه به صورت یکطرفه فسخ کرد اما این اتفاق هنوز در سازمان لیگ به ثبت نرسیده است.

 

ظاهرا مسئولان استقلال بعد از فسخ قرارداد این بازیکن با وی تماس گرفته تا او را مجاب کنند تا پایان بازی‌های آسیایی در این تیم بماند به همین دلیل این بازیکن فعلا فسخ قرارداد خود را ثبت نکرده است.

 

استقلالی‌ها روز گذشته با رشید مظاهری قرارداد بسته و حسین حسینی نیز یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد.

 

با وجود توافق هافبک پیکان با استقلال؛ رضایتنامه واسعی هنوز صادر نشده است

 

باشگاه پیکان با وجود توافق واسعی با استقلال هنوز رضایتنامه این بازیکن را صادر نکرده است.

 

سعید واسعی هافبک تیم فوتبال پیکان با مسئولان باشگاه استقلال به توافق رسیده و قرار است فصل آینده در این تیم بازی کند اما این بازیکن یک سال دیگر با باشگاه پیکان قرارداد دارد و استقلالی‌ها باید رقم رضایتنامه این بازیکن را به باشگاه پیکان پرداخت کنند.

 

مسئولان باشگاه پیکان در حال حاضر منتظر هستند تا تکلیف رقم رضایتامه این بازیکن صادر شود.

 

مهدی نفر از مسئولان باشگاه پیکان با اعلام این خبر به فارس گفت: این باشگاه تا امروز رضایتنامه واسعی را صادر نکرده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------