مجتبی حسینی به عنوان سرمربی نفت مسجدسلیمان انتخاب شد/ غلامی: قراردادم را فسخ نکرده ام



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
مجتبی حسینی به عنوان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در لیگ بیستم انتخاب شد. 

پس از بررسی گزینه‌های مختلف برای هدایت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در نهایت این باشگاه با مجتبی حسینی برای لیگ بیستم به توافق رسید.

 

محمود فکری و مهدی تارتار نیز از گزینه‌های سرمربیگری تیم نفت بودند.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
گویا مدافع استقلال قصد دارد فوتبالش را در پرتغال دنبال کند.

به گزارش ورزش سه ، عارف غلامی مدافع استقلال، ظهر امروز با حضور در فدراسیون فوتبال، قراردادش را با این تیم فسخ کرد. 

 

غلامی که در ابتدای لیگ نوزدهم به استقلال پیوست، در زمان حضور استراماچونی عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت ولی با جدایی این مربی، نتوانست روزهای درخشانش در نیم فصل نخست را تکرار کند. 

 

 

گویا غلامی به دلیل بندی که در قراردادش وجود دارد و به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش، توانسته قراردادش را با باشگاه استقلال فسخ کند.

 

برخلاف گمانه زنی هایی که در فضای مجازی از مقصد غلامی می شود، این بازیکن قصد حضور در شهرخودرو را ندارد و مقصد این مدافع، حضور در تیم بواویشتای پرتغال است.

 

ظاهرا مذاکرات غلامی با این تیم پرتغالی از مدت ها قبل تر شروع شده بود و حالا این بازیکن جدیدترین لژیونر فوتبال ایران لقب می گیرد.

 

 غلامی: قراردادم را فسخ نکرده ام

مدافع استقلال خبر فسح قراردادش را تکذیب کرد.

 

به گزارش ورزش سه، ظهر امروز عارف غلامی مدافع تیم استقلال در ساختمان فدراسیون فوتبال حاضر شد. برخی از رسانه ها گمانه زنی می کردند که علت حضور مدافع استقلال در فدراسیون، فسخ قراردادش با این تیم باشد.

 

عارف غلامی در خصوص علت حضورش در ساختمان فدراسیون فوتبال اظهار داشت: من امروز بخاطر یک سری مستندات به فدراسیون فوتبال آمدم که از یک ماه قبل با مدیران باشگاه در این مورد صحبت کرده بودم و خیلی محترمانه و کتبی به آقایان سعادتمند و رمضانی اطلاع دادم که پیشنهاد خارجی دارم ولی با همه این اوصاف دوست دارم یک سال خوب دیگر را در استقلال بمانم ولی اگر قرار بر پیشرفت باشد، بتوانم بعد از یکسال از استقلال لژیونر بشوم.

 

وی ادامه داد: من تمام این موضوعات را انتقال دادم ولی با توجه به بحث مهم بستن لیست آسیایی تیم، هیچ تماس و اتفاق خاصی از سوی باشگاه رخ نداد. امروز هم مستنداتم را به فدراسیون آورده ام و تمام تلاشم را کردم تا هیچ فشاری به باشگاه وارد نشود و از ۲ ماه پیش اجازه ندادم این موضوع رسانه ای شود.

 

او افزود: باشگاه استقلال جایگاه خاصی در زندگی من قرار دارد و دوست ندارم فشاری از سمت من به این باشگاه وارد می شد. از آنجائیکه بازی های خیلی حساسی پیش روی داشتیم، خواستم این مسئله روی اصول و خیلی دوستانه حل شود ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

 

غلامی ادامه داد: من خبر فسخ قراردادم با استقلال را تکذیب می کنم و فقط برای مشاوره و تکمیل مستنداتم به فدراسیون فوتبال آمدم و این مسئله را از قبل به مدیرعامل، معاون و سرپرست باشگاه اطلاع داده بودم. تمام تلاشم را کردم که این اتفاقات خیلی محترمانه و حرفه ای رخ بدهد.

 

مدافع استقلال در مورد اینکه به همراه تیم راهی قطر خواهد شد یا خیر، گفت: همه چیز دست باشگاه است و ان شالله خود مسئولان باشگاه در این خصوص توضیح می دهند.

 

حاج صفی عازم یونان شد/مدافع ایرانی قراردادی دو ساله با سالونیک امضا می‌کند

یک رسانه یونانی خبر داد مدافع تراکتور عازم این کشور شده تا با باشگاه آریس سالونیک قرارداد امضا کند.

 

به گزارش فارس، به نقل از سایت «makthes» یونان، احسان حاج صفی، مدافع ملی پوش تراکتور امروز عازم یونان شده تا با باشگاه آریس سالونیک قرارداد امضا کند.

 

طبق گزارش های رسیده حاج صفی فردا در تست های پزشکی حاضر می شود تا با سالونیک قراردادی دو ساله امضا کند. این بازیکن در پست های مختلفی می تواند بازیکن کند. او در پست ها دفاع چپ، هافبک میانی و کناری بازی می کند.

 

این ادعای رسانه یونانی درحالیست که حاج صفی بعد از بازی فینال جام حذفی اعلام کرد دوست دارد در تراکتور بماند و با این تیم درباره آینده اش مذاکره می کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------