اولیایی: اقدام عضو هیات مدیره استقلال ایجاد نفاق در نظام است/ مجمع باید به دهان این افراد بزند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,سید کاظم اولیایی
مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: اقدام عضو هیأت مدیره استقلال خطرناک و یک آسیب جدی به مملکت است.

سید کاظم اولیایی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اقداماتی که باشگاه استقلال این روزها پیرامون مذاکره با برخی بازیکنان در یکی از هتل‌های تهران انجام می‌دهد، اظهار داشت: وقتی سیاست کلان وجود نداشته باشد، هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. متأسفانه باشگاه استقلال نه کمیته فنی دارد و نه سرمربی‌اش مشخص است، اما در حال جذب بازیکن هستند و مشخص نیست آیا فردا که سرمربی تیم را انتخاب کردند او مسؤولیت جذب این نفرات را برعهده می‌گیرد یا خیر.

 

وی افزود: متأسفانه ساختار وجود ندارد و همه چیز بهم ریخته است. مشکلات مالی هم مزید بر علت است که یک باشگاه دچار مشکل شود. متأسفانه این روزها اتفاقاتی را شاهد هستیم که نگرانمان می‌کند. این که یک مدیر تشخیص داده مذاکرات با بازیکنان مدنظرش در هتل صورت بگیرد مسؤولیت‌اش بر عهده خود اوست، اما کماکان معتقدم جذب بازیکنانی که توسط باشگاه صورت می‌گیرد بی‌برنامه است و یا اگر هم برنامه‌ای وجود دارد توسط افرادی به مدیر عامل منتقل می‌شود.

 

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: باشگاه این روزها درگیر انتخاب سرمربی است اما در کمال تعجب شب گذشته شاهد بودم یکی از اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال نامه‌ای را به رئیس قوه قضائیه نوشته است. از این اتفاق متحیر شدم و نمی‌دانم منظور این آقایان چیست. آیا واقعا دوستان نمی‌دانند چه کار دارند انجام می‌دهند.

 

اولیایی تصریح کرد: آقایی که به رئیس قوه قضائیه نامه نوشته، رئیس مجمع باشگاه استقلال را که از خود او برای حضور در هیأت مدیره حکم گرفته قبول ندارد. معنی نوشتن این نامه به مقام بالاتر از وزیر یعنی همین. خیلی نگران هستم چون اعتقاد دارم اینها یا مشغول بازی دادن هواداران هستند و یا می‌خواهند ناتوانی خود را به گردن دیگری بیندازند.

 

وی یادآور شد:‌ هر دو مورد خطرناک است. نگران هستم که دوستان شبانه دور هم بنشینند و بگویند هواداران را سر کار بگذاریم تا زمان بگذرد، مگر اعضای هیأت مدیره استقلال زیر نظر مجمع کار نمی‌کنند؟ همین مجمع به خاطر مشکلات مالی تصمیم گرفته مربی ـ بازیکن خارجی به فوتبال ایران نیاید. این را هم برای همه قانون کرده، ولی این که عضو هیأت مدیره به هواداران بگوید با تشکیل پیج اینستاگرامی و درخواست از کانال‌های تلگرامی به صفحه رئیس قوه قضائیه بروند کاری بسیار عجیب و غیر اصولی است.

 

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال در ادامه گفت: اگر قرار باشد برای یک تصمیم پیش پا افتاده سازمانی هر نفر هواداران را تحریک کند، دیگر سنگی روی سنگ بند نخواهد شد. اقدام عضو هیأت مدیره استقلال خطرناک و یک آسیب جدی به مملکت است. آقایان می‌خواهند افکار عمومی را به سمت دیگری سوق بدهند چون خودشان نمی‌توانند با چارچوب کار کنند. آیا واقعا رئیس قوه قضائیه در آن جایگاه باید به قانونی که در فوتبال وضع شده ورود کند؟ اگر قرار است حرمت نظام جمهوری اسلامی حفظ نشود هر دقیقه و هر ثانیه هرج و مرج به وجود می‌آید. آیا با قانون جنگل، هرج و مرج و آنارشیست باید این کارها را انجام داد؟ پس نقش مجمع چیست؟ مجمع باشگاه استقلال باید به دهن این افراد بزند تا دیگر نفاق در نظام جمهوری اسلامی ایجاد نکنند.

 

اولیایی تأکید کرد: متأسفانه یک عده با استفاده از احساسات جوان ایرانی که معمولا روی سکوها می‌نشینند به دنبال ایجاد یک غائله هستند. فرض را بر این بگیریم که استراماچونی برای حضور در استقلال پاسخ مثبت داد و رئیس قوه قضائیه هم به نامه آن عضو هیأت مدیره جواب نداد، آیا باید مردم را دعوت کنیم که مقابل قوه قضائیه تجمع کنند؟ همان طور که گفتم این اقدامات ایجاد نفاق در نظام است و باید با این گونه مسائل برخورد شود.

 

وی با اشاره به این که چندین بار با وزیر ورزش و جوانان پیرامون اساسنامه استقلال صحبت کرده است گفت: آقایی که مجمع باشگاه را قبول ندارد و به قوه قضائیه نامه می‌نویسد، باید اهمیت حضورش در این باشگاه پی ببرد. چندین بار به آقای سلطانی‌فر گفتم اساسنامه‌ای که سال 69 نوشتم باید دستخوش تغییر شود و شما به عنوان رئیس مجمع می‌توانید با استفاده از پیشکسوتان و دلسوزان باشگاه اعضای مجمع را هم انتخاب کنید. متأسفانه وقتی خاک‌خورده‌ها و پیشکسوتان استقلال تصمیم‌گیر نیستند یکی از اعضا خیلی راحت می‌آید و بحث ساده سازمانی را به یکی از مهم‌ترین نهادهای کشور مثل قوه قضائیه می‌کشاند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------