منصوریان: مربیگری در تراکتور افتخار بزرگی است



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,منصوریان
سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: مربیگری در این تیم بزرگ، پرهوادار و محبوب، افتخار بزرگی است که نصیب من شده است.

 علیرضا منصوریان روز شنبه در گفت وگویی با بیان اینکه تراکتور به همراه استقلال و پیروزی یکی از سه قطب فوتبال ایران است، اظهار داشت: بسیار خوشحالم که سرمربی این تیم شده‌ام، چون فوتبال برای پرشورهای آذربایجان، عشق و زندگی است.

 

وی با تاکید بر تلاش ها و زحمات زنوزی برای فوتبال ایران و آذربایجان، احترام وی را واجب دانست و افزود: بنده به خاطر تماس ایشان و هواداران تراکتور به تبریز آمدم.

 

منصوریان ادامه داد: از مدت ها قبل آرزو داشتم و خیلی امیدوار بودم که یک روز به تبریز بیایم و در ورزشگاهی مملو از تماشاگر سرمربیگری کنم که خدا را شکر این اتفاق افتاد و امروز افتخار پیدا کردم تا در دیار ستارخان‌ها، باقرخان‌ها و باکری‌ها کار کنم.

 

وی درباره نحوه مذاکراتش با مدیران تراکتور، گفت: خیلی راحت به تراکتور آمدم، چون احترام ویژه‌ای به آقای زنوزی قائلم و ایشان مانند برادر بزرگ ما هستند.

 

منصوریان با اشاره به رابطه خوبش با هواداران تراکتور، اضافه کرد: تراکتور در همه شهرها و ورزشگاه‌ها هواداران پرشورش را دارد که  برای من لذت بخش است و  امیدوارم هرچه سریع‌تر بتوانم بار دیگر ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز را لبریز از هواداران ببینم و با انرژی مثبت پرشورها، بتوانیم امسال اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

 

سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور گفت: تیم‌های بزرگ اهداف بزرگی دارند و تلاش می‌کنم از پرچم و پیراهن تراکتور مانند خانواده خودم پاسداری کنم، چون این پیراهن دست من امانت است و به هواداران میلیونی تراکتور قول می‌دهم که با جان و دل برای این تیم تلاش کنم.

 

به گزارش ایرنا، مسئولان باشگاه تراکتور تبریز پس از کش و قوس های فراوان و از میان گزینه های مختلف همچون علی دایی، علی کریمی، مهدی تارتار، الکساندر نوری و فرهاد مجیدی در نهایت با علیرضا منصوریان ۴۹ ساله برای سرمربیگری این تیم در فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور به توافق رسیدند.

 

منصوریان از حدود ۱۲ سال قبل وارد عرصه مربیگری شده است و در تیم های پاس همدان، تیم ملی امید، نفت تهران، استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان سابقه مربیگری دارد. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------