جام برای بارسلونا بدون حضور ستاره؛ اودگارد قهرمان رئال مادرید/ نگاهی به مطبوعات اسپانیا



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , بارسلونا
روزنامه موندو دپورتیوو به عدم حضور ستاره آینده‌دار بارسلونا در قهرمانی شب گذشته این تیم واکنش نشان داد. 

به گزارش فارس، مطبوعات ورزشی اسپانیا به مسائل مهم فوتبال در این کشور در روز (یکشنبه 30 شهریور - 20 سپتامبر) واکنش نشان دادند.

 

رسانه‌های اسپانیا از مسائلی چون قهرمانی بارسلونا در جام خوان‌گامپر ، موضوع جنجالی بیرون گذاشتن ریکی پوچ از ترکیب بارسا و وضعیت ستاره‌ آینده‌دار رئال مادرید صحبت کردند.

 

بررسی روزنامه‌های روز گذشته اسپانیا را در اینجا بخوانید.

 

اسپورت چاپ بارسلونا با تیتر «آماده برای لالیگا» از پیروزی بارسلونا مقابل الچه در جام خوان‌گامپر نوشت.

 

این رسانه نزدیک به باشگاه آبی‌اناری‌ از عمکلرد مثبت تیم کومان در این بازی صحبت کرد و بارسلونا را آماده رقابت لالیگا دانست.

 

اما موندو دپورتیوو به تصمیم عجیب شب گذشته کومان واکنش نشان داد. تصمیمی که با نارضایتی شدید طرفداران بارسلونا روبه‌رو شد.

 

روز گذشته در خبری که راک 1 منتشر کرد، کومان از «ریکی پوچ» خواست که به تیم دیگری برود. همین مسئله باعث شد تا روزنامه چاپ بارسلونا به این موضوع واکنش نشان دهد.

 

موندو دپورتیوو نوشت: جام خوان‌گامپر بدون ریکی! و نبود این بازیکن را یک موضوع بزرگ تلقی کرد. ستاره آینده‌دار بارسلونا که فصل پیش عملکرد مثبتی داشت قرار است به تیمی دیگر برود تا در آنجا به صورت قرضی بازی کند.

 

مارکا چاپ مادرید هم از درخشش اودگارد نوشت. این رسانه ستاره نروژی را قهرمان نامید و از بازی امشب رئال مادرید و رئال سوسیداد نوشت.

 

شاگردان زیدان که صاحب عنوان لالیگای فصل پیش هستند باید در اولین بازی فصل در آنتوئتا به میدان بروند. به عقیده مارکا مارتین اودگارد می تواند از ابتدا در ترکیب اصلی قرار گیرد و مقابل تیم سابق خود بازی کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------