در پرسپولیس هیچ‌کس رامین را دوست نداشت



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,پرسپولیس

 

سه سال قبل بعد از اینکه پرسپولیس در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در مسقط مقابل الهلال تن به تساوی بدون گل داد به دبی رفت تا مقابل الوحده بازی کند اما شب قبل از آن مسابقه اتفاق عجیبی در تمرین تیم افتاد. در آن تمرین رامین رضاییان و علی علیپور به شدت با هم درگیر شدند و کار بالا گرفت.

 

همان شب برانکو سر میز شام و در حضور همه اعضای تیم در مجموعه ایرانیان اعلام کرد به خاطر این کار زشت هر دو بازیکن در لیست بازی حضور نخواهند داشت. در واکنش به این حرف رضاییان از جایش بلند شد و داد و بیداد کرد اما علیپور حرفی نزد. فردای آن روز هر دو بازیکن مقابل الوحده بازی نکردند و پرسپولیس با کامبکی رویایی در وقت‌های تلف شده بازی را سه بر دو برد.

 

سفر به مسقط و دبی درست بعد از باخت در دربی و سپس آن برد 70 هزار نفری مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادی رقم خورده بود. بردی که با پنالتی مسی - سوارزی طارمی – رضاییان تبدیل به گلی سه امتیازی و ویژه شد.

 

آن بازی البته آخرین بازی لیگ برتری رامین برای پرسپولیس بود چرا که برانکو به خاطر اتفاق دبی رامین را برای همیشه کنار گذاشت و با غیبت در 9 بازی آخر لیگ حتی این بازیکن در جشن قهرمانی لیگ شانزدهم هم حاضر نبود.برخی البته پشت کردن به تیم و حضور در اردوی تیم ملی قبل از بازی حساس جام حذفی مقابل ذوب‌آهن را نیز یکی از دلایل کنار گذاشتن رامین می‌دانند و گروهی از هواداران معتقدند در جنگ سرد برانکو – کی‌روش او طرف مرد پرتغالی ایستاد اما آنهایی که در تیم حضور داشتند پرخاشگری رضاییان در دبی سر میز شام را دلیل اصلی کنار گذاشتنش از سوی برانکو می‌دانند.رامین رضاییان البته با هیچ‌کدام از بازیکنان آن مقطع پرسپولیس که برخی‌شان هنوز در تیم حضور دارند رابطه خوبی نداشته است. علی علیپور و امید عالیشاه که بازیکنان مازندرانی بودند با رامین ارتباط خوبی نداشتند و گروه دیگر بازیکنان هم هیچ‌وقت نتوانستند با این بازیکن ارتباط بگیرند و حتی در مقطعی همگی او را در اینستاگرام آنفالو کردند. حتی گفته شد قبل از شروع فصل اخیر لیگ رامین قصد داشته به پرسپولیس برگردد که بزرگان تیم اجازه این کار را نداده‌اند.

 

رامین رضاییان در پرسپولیس بازیکنی بود که هیچ‌کس دوست نداشت با او هم اتاقی شود و جدایی‌اش از این تیم هم جز حسرت چیزی برای خودش به دنبال نداشت اما حالا با یک جهش بزرگ، بعد از عدم موفقیت در بلژیک و دور ماندن از کانون توجهات در تیم ضعیف الشحانیه، با پیراهن دحیل و در مصافی تعیین کننده دنبال انتقام از همبازی‌های قدیمی است.

 

از آن تیم کمال، سیدجلال، شجاع، امیری، نوراللهی و عالیشاه هنوز در پرسپولیس حضور دارند و رضاییان حتماً مقابل اینها انگیزه زیادی برای خودنمایی خواهد داشت.در سیستم مورد علاقه رکراکی که چیزی بین 1-3-2-4 و 1-4-1-4 به نظر می‌رسد رامین مقابل شارجه در پست وینگر راست فوق‌العاده باهوش بازی کرد اما وقتی بن‌عطیه اخراج شد به دفاع راست رفت و با اشتباهی کشنده باعث شد تا تیمش گل سوم را دریافت کند.حالا چنانچه فرجام‌خواهی باشگاه دحیل در مورد بخشش بن‌عطیه به نتیجه نرسد احتمالاً رضاییان در پست مدافع راست بازی می‌کند و این برای پرسپولیس خبر خوبی خواهد بود چرا که یار قدیمی همان قدر که در حمله قدرتمند است در دفاع ضعیف عمل می‌کند و می‌تواند پاشنه آشیل تیمش باشد.با نبود بن‌عطیه البته کل ترکیب تیم دحیل به هم خواهد ریخت و شاید دودو برزیلی که در پست 10 بازی می‌کرد به جناح چپ رفته و مونتاری در ترکیب قرار بگیرد هر چند بازی کردن یا بازی نکردن بوضیاف و ادمیلسون هم در چیدمان تازه الرکراکی تأثیرگذار است. 

 

 ایران/محمدقراگزلو    

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------