تعقیب تا دستشویی؛ جنجال جدید آقای خاص



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
ورود خشمگینانه ژوزه مورینیو به تونل ورزشگاه تاتنهام، برای پیدا کردن اریک دایر بازیکن این تیم که گویا برای رفتن به دستشویی زمین را ترک کرده بود خبرساز شد. 

به گزارش ورزش سه ، تاتنهام و چلسی دیشب در مرحله یک هشتم نهایی جام اتحادیه انگلیس به میزبانی تاتنهام به مصاف هم رفتند. تیمو ورنر ستاره جدید چلسی در دقیقه 19 دروازه تاتنهام را باز کرد تا شاگردان مورینیو تا اواخر بازی از حریف عقب باشند و برای کشاندن کار به تساوی تلاش کنند. اما در اواخر بازی اتفاقی با محوریت اریک دایر بازیکن تاتنهام و ژوزه مورینیو سرمربی این تیم افتاد که در نوع خود جالب توجه بود.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

 

درحالیکه تاتنهام هنوز 1-0 عقب بود اریک دایر ناگهان وارد تونل ورزشگاه تاتنهام شده و به سرعت زمین را ترک کرد. بلافاصله بعد از او ژوزه مورینیو هم خشمگینانه وارد تونل ورزشگاه شد و دوان دوان رفت تا بازیکنش را پیدا کند. بازیکنی که بعدها مشخص شد ظاهراً برای رفتن به دستشویی زمین چمن را ترک کرده بوده.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

  

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

 

کمی بعد از آن اریک دایر از تونل ورزشگاه بیرون آمد و ثانیه هایی بعد هم سر و کله مورینیو از تونل ورزشگاه پیدا شد تا تماشاچیان تاتنهام که از ماجرا خبر نداشتند با بهت و حیرت شاهد اتفاقاتی باشندن که بین اریک دایر و مورینیو در حال رقم خوردن بود.

 

در همان زمان گری لینه کر درباره اتفاقی که افتاده بود در توییتر نوشت: " شاهد صحنه‌های عجیبی بودیم. اریک دایر زمین را ترک کرد و به سمت رختکن رفت و مورینیو هم به سرعت به دنبال او رفت. دایر برگشت و بازی کردن را ادامه داد. حدس می زنم او باید دستشویی می رفته. بازیکنان دیگر در زمین دستشویی نمی‌کنند. مشکل شان چیست؟ ".

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

واکنش کاربران شبکه های اجتماعی هم شبیه به واکنش گری لینه کر بود. یک کاربر نوشت: " زوزه مورینیو دوان دوان وارد تونل ورزشگاه شد تا اریک دایر را برگرداند که قبل از او دوان دوان زمین را ترک کرده بود. حدس می زنم دست طبیعت او را فراخوانده بود".

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

یک کاربر دیگر نوشت: " ژوزه مورینیو در تونل ورزشگاه در حال تعقیب اریک دایر. این مرد نماد بارز سرگرمی در فوتبال است".

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

در نهایت اریک لاملا در دقیقه 83 برای تاتنهام بازی را به تساوی کشاند و تیم ژوزه مورینیو در ضربات پنالتی موفق شد حریفش را 5-4 شکست داده و راهی مرحله بعدی شود.

 

در پایان بازی اما همانطور که انتظار می‌رفت اریک دایر و ژوزه مورینیو با سوالات متعدد خبرنگاران درباره این اتفاق عجیب مواجه شدند و نسبت به آن واکنش نشان دادند. اریک دایر معتقد بود مورینیو از اینکه زمین بازی را ترک کرده ناراحت بوده هر چند ستاره تاتنهام می گفت حرکتش طبیعی بوده و کار دیگری از دستش برنمی آمده.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

 

اریک دایر که بعد از بازی با دوربین شبکه اسکای صحبت می کرد به این اشاره کرد که مورینیو از دستش به شدت عصبانی بوده. ستاره ملی پوش انگلیسی تاتنهام گفت: " مورینیو ناراحت بود ولی از دست من کاری برنمی آمد. جدی می گویم. با طبیعت نمی شد درافتاد! شنیدم موقعی که من در زمین نبودم تیم حریف فرصت گلزنی داشته ولی خوشبختانه آنها گل نزدند و ما بودیم که در نهایت پیروز شدیم".

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

 

ژوزه مورینیو هم در پایان بازی درباره این اتفاق به خبرنگاران گفت: "اریک باید می‌رفت. من می دانم که باید می‌رفت. شاید این طبیعی باشد که وقتی یک بازیکن تمام آب بدنش را از دست داده و هیچ توانی در عضلاتش باقی نمانده چاره‌ای جز این ندارد. اریک دایر ظرف 48 ساعت دو بازی انجام داده و این خارج از توان انسانی است.

 

من با اینکه می‌دانستم او چاره‌ای جز ترک زمین ندارد ولی دنبالش رفتم تا او را تحت فشار قرار بدهم که هر چه سریع‌تر به میدان برگردد. او برای همه کسانی در این دو بازی حضور داشتند نمونه خیلی خوبی بود. اگر مسئولین فوتبال به بازیکنان توجه نمی‌کنند و برایشان مهم نیست ولی برای من مهم است. برای همین است که اریک دایر نمی تواند در بازی روز پنج شنبه به میدان برود".

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------