خلیل زاده در آستانه انتقال به الریان است/رونمایی از 2 مشتری قطری رسن



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
یک رسانه قطری مدعی شد مدافع پرسپولیس در آستانه انتقال به الریان قطر قرار دارد.

 به گزارش فارس، شجاع خلیل زاده، مدافع پرسپولیس بعد از درخشش در لیگ قهرمانان آسیا 2020 به میزبانی دوحه و رسیدن با سرخ پوشان به فینال این رقابت ها مورد توجه باشگاه های قطری قرار گرفته است.

 

امروز نشریه «الشرق» قطر خبر داد: شجاع خلیل زاده، مدافع پرسپولیس گزینه الریان است و احتمال دارد بزودی به این تیم منتقل شود. بعد از جدایی جایک لی، مدافع کره جنوبی از این تیم سران باشگاه الریان به دنبال جایگزینی مناسب برای این بازیکن هستند.

 

خلیل زاده، مدافع ملی پوش پرسپولیس می تواند بهترین گزینه برای جانشینی این بازیکن کره ای باشد. به همین خاطر این مدافع ایرانی در آستانه انتقال به لیگ ستارگان قطر قرار دارد.

 

 رونمایی از 2 مشتری قطری رسن/ خیز باشگاه‌های عربی برای شکار هافبک پرسپولیس

یک رسانه عراقی اسامی دو باشگاه قطری خواهان جذب هافبک پرسپولیس را اعلام کرد.

 

به گزارش فارس، بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس این روزها خواستار پرداخت مطالباتش است. او ماه گذشته قراردادش را با سرخ پوشان تمدید کرد ولی بندی در قرارداد جدیدش وجود دارد که در صورت پرداخت نشدن 120 هزار دلار از مطالباتش تا امروز (20 مهر) این بازیکن می تواند به صورت یکطرفه قراردادش را فسخ کند.

 

سایت اسپورت عراق خبر داد رسن، هافبک ملی پوش عراقی و عضو پرسپولیس امروز (یکشنبه 20 مهر) منتظر است تا تکلیف پرداخت مطالباتش مشخص شود و در صورت عدم پرداخت مبلغ موردنظر این بازیکن، قراردادش را فسخ می کند.

 

این رسانه عراقی از اسامی باشگاه‌های قطری که به دنبال شکار هافبک پرسپولیس هستند، پرده برداشت و نوشت: الریان و العربی دو مشتری جدی رسن هستند. وی در صورت عدم پرداخت مطالباتش، این بازیکن راهی یکی از این تیم های قطری می شود.

 

العربی در این فصل مهرداد محمدی و مهدی ترابی را در ترکیب خود دارد. رسن در صورت انتقال به این تیم دوباره همبازی ترابی می شود.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------