آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

گل‌محمدی: شرایط پرسپولیس به عنوان فینالیست آسیا خوب نیست



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,گل‌محمدی
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: شرایط تیم ما به‌عنوان فینالیست لیگ قهرمانان آسیا اصلا خوب نیست و آقایان جوری رفتار می کنند که انگار این تیم صاحبی ندارد. 

به گزارش ایرنا؛ «یحیی گل‌محمدی» در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران در خصوص غیبت برخی بازیکنان این تیم در نخستین تمرین آماده‌سازی پرسپولیس برای فصل جدید به دلیل پرداخت نشدن بدهی های آنها، گفت: تیم ما با اختلاف ۱۴ امتیاز توانست قهرمان لیگ برتر شود و راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شد. امروز اولین تمرین ما بعد از این موفقیت ها است که متاسفانه نیمی از بازیکنان حضور ندارند و بخشی از آنها هم در تمرین تیم ملی هستند.

 

وی ادامه داد: این اتفاق برای چندمین بار است در تیم ما رخ می دهد. قرار بود روز گذشته بدهی بازیکنان پرداخت شود اما بازهم وعده جدیدی به آنها داده شد. این تیم مدیر و هیات مدیره دارد و بعد از فینالیست شدن در لیگ قهرمانان آسیا یک نفر حاضر نشد برای شروع تمرینات به بازیکنان خیر مقدم بگوید. جوری رفتار می کنند که انگار این تیم صاحبی ندارد.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من و کادر فنی هم مثل بازیکنان مشکلات مالی داریم اما الان بحث بازیکنان مهم تر است. آنها هر کاری لازم بود برای پرسپولیس کردند و با جان و دل برای پرسپولیس بازی کردند. از هر نظر حساب کنید نمایندگان ما نباید به فینال لیگ قهرمانان صعود می کردند اما با غیرتی که بازیکنان ما نشان دادند توانستیم تمام معادلات را برهم بریزیم.

 

وی در مورد تاثیر بدهی باشگاه پرسپولیس به برانکو در پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان تصریح کرد: طلب برانکو از ۲ سال قبل است و هر زمان هم که بحث مطالبات می شود بدهی برانکو را مدیران مطرح می کند و این دستاویزی برای باشگاه شده تا پول بازیکنان را پرداخت نکنند.

 

گل محمدی اظهار داشت: نباید در خصوص شایعه جدایی برخی بازیکنان صحبت کنم اما محمد انصاری تا آخر امسال در کنار ما نخواهد بود و نمی توانیم از او استفاده کنیم. محمد نادری هم طی صحبتی که با من داشته باید به باشگاه می رفته اما انگار باشگاه پیگیر او نیست.

 

وی در مورد اینکه چرا او امروز پرسپولیس را تمرین نداده است، ادامه داد: چون تمرین ریکاوری بود امروز دستیارانم تیم را تمرین دادند.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه هواداران نگران وضعیت تیم هستند گفت: پاسخ اکثر سئولات شما را باید مدیریت باشگاه بدهد. متاسفانه این وضعیت فینالیست لیگ قهرمانان آسیا است و به خوبی شرایط مشخص است.

 

گل محمدی افزود: به عنوان یک سرمربی به بازیکنانم از جمله شجاع خلیل‌زاده نیاز دارم. این بازیکنان عشق خود را به پرسپولیس نشان دادند اما متاسفانه کارهای لازم برای حفظ او صورت نگرفته است.

 

وی در مورد اینکه پیش از لیگ قهرمانان اعلام کرده بود اگر شرایط به این شکل پیش برود از سمت خود استعفا خواهد کرد، گفت: فعلا به تمرین میایم و کار خاصی نمی‌توانم انجام دهد. صبر کنید این چند روز هم بگذرد ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------