رحمانی: بعضی‌ها فکر می‌کنند هنوز بازیکن فولاد هستم!/ از استقلال پیشنهادی ندارم/ شانس حضور در تیم ملی را دارم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,رحمانی
بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که فعلا تکلیف خود را برای فصل آینده مشخص نکرده، گفت‌وگوی مفصلی با میزان انجام داده است.

 بختیار رحمانی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط این روزهای خود، اظهار داشت: می‌خواهم بهترین تصمیم فوتبالی‌ام را بگیرم و همه جوره خودم را ثابت کنم. منتظرم ببینم چه اتفاقاتی برایم رقم خواهد خورد.

 

فکر نمی‌کنم با صنعت نفت همکاری کنم

وی افزود: سال گذشته در صنعت نفت آبادان بودم و به من زنگ زدند و قرار بود برای فصل جدید به تمرینات بروم اما قرار شد با مدیر برنامه‌هایم هماهنگ کنم چون قرار بود تغییراتی در قراردادم داده شود که متاسفانه انجام نشد. بعد از آن هم دیگر خبری نشد. فکر نمی‌کنم بتوانم با باشگاه صنعت نفت همکاری کنم. فصل پیش خیلی مشکلات مالی داشتیم و البته برخی از مشکلات هم مالی نبود و در کل خیلی اذیت شدیم.

 

امیدوارم جایی برم که بتوانم خودم را ثابت کنم

بازیکن فصل گذشته صنعت نفت درباره پیشنهاداتش، گفت: من چند پیشنهاد داشتم که یکی از آنها شهرخودرو بود. مهدی رحمتی با من تماس گرفت اما متاسفانه تا الان توافقی بین ما صورت نگرفته است. منتظرم یک اتفاق خوب برایم بیفتد. امسال برایم مهم است که بتوانم به تیمی بروم که در آن بازی کنم. اول به آن تیم کمک کنم و بعدش به خودم. ان‌شاءلله در این هفته تکلیفم معلوم می‌شود. هر چه از لحاظ فنی خوب باشی به چیز‌های دیگری هم نیاز داری! من در این چند وقت کم نگذاشتم، نمی‌دانم داستان چیست ولی همیشه به آینده خوش‌بین هستم.

 

امیدوارم به داد تیم‌های نفتی برسند

رحمانی درباره وضعیت‌ تیم‌های نفتی تصریح کرد: بعضی تیم‌ها هستند که به طور خصوصی مدیریت می‌شوند مثل شهرخودرو. من فکر می‌کنم حمیداوی و چند تیم دیگر دارند به سختی تیم را مدیریت می‌کنند. اینها مثل تیم‌های شرکتی یا دولتی نیستد. یکسری تیم‌ها شخصی هستند. تیم‌هایی که صنایعی و شرکتی هستند کارشان به مراتب راحت‌تر است. امیدوارم از این به بعد بیشتر به داد تیم‌های نفتی مثل صنعت نفت و نفت مسجد سلیمان برسند تا این تیم‌ها افت نکنند.

 

بازیکنان نباید خیلی اختلاف قیمت داشته باشند

وی در مورد افزایش قیمت بازیکنان در بازار نقل‌وانتقالات، خاطرنشان کرد: تیم‌هایی که هزینه نمی‌کنند ضربه می‌خورند اما برای مثال امسال مس رفسنجان به لیگ برتر آمده، ولی مثل بعضی تیم‌های دیگر نیست. من باشگاهی سراغ دارم که با بازیکنش ۱۰ میلیارد قرارداد بسته است. یکی از بازیکنان برای دو فصل ۱۵ میلیارد قرارداد می‌بندند در حالی که اختلاف بین بازیکنان اینقدر نیست. بعضی از مربیان این حرف را تایید می‌کنند اما به نظر من اختلاف قیمت بازیکنان با یکدیگر اینقدر زیاد نیست. شرایط اینگونه است و هیچ کاری نمی‌توان کرد. باشگاه‌هایی اختلاف بازیکن را زیاد می‌کنند که پول برای پرداخت دارند و از آن طرف یکسری تیم‌ها پول ندارند به بازیکن بدهند. این قضیه به فوتبال ما ضربه می‌زند.

 

امیدوارم ذهنیت اسکوچیچ عوض شود

بازیکن پیشین استقلال در خصوص حضور اسکوچیچ در تیم ملی، گفت: سال‌های سال است که با اسکوچیچ رابطه خوبی دارم. متاسفانه سال گذشته در صنعت نفت یکسری از دوستان ذهنیت اسکوچیچ را نسبت به من خراب کرده بودند. او مربی خیلی خوبی است و طبق شناختی که از وی دارم اگر کسی خوب کار کند به تیم ملی دعوتش می‌کند. به خصوص اینکه من را می‌شناسد و اگر ذهنیتش عوض شود قطعا اتفاق خوبی می‌افتد. اگر خوب کار کنم شانس زیادی برای حضور در تیم ملی دارم. همه اینها بستگی به تلاش من دارد.

 

شرایط استقلال ناراحت کننده است

رحمانی درباره وضعیت استقلال اظهار داشت: به عنوان شخصی که قبلا در استقلال بازی کرده‌ام؛ شرایط این تیم در حال حاضر ناراحت کننده است. استقلال هر سال خیلی بازیکن عوض می‌کند و این مسئله به این تیم ضربه می‌زند. پرسپولیس را ببینید، بچه‌ها از جان مایه می‌گذارند. به دوستان خوبم در این تیم تبریک بگویم. برای مثال اگر شجاع خلیل‌زاده را از پرسپولیس جدا کنید این تیم خیلی ضربه می‌خورد اما در استقلال هر سال چند بازیکن می‌روند و بازیکن جدید می‌آورند. حفظ نکردن اسکلت تیم معضل اصلی استقلال است. انتخاب یک مدیرعامل و سرمربی اینقدرها هم سخت نیست. راز تیم‌های موفق این است که بازیکنان‌شان را نگه می‌دارد و دو، سه بازیکن هم اضافه می‌کنند.

 

چند بار بعد از رفتنم حرف‌هایی برای برگشتنم به استقلال زده شد اما...

وی درباره اینکه آیا پیشنهادی از استقلال دارد یا خیر، عنوان کرد: هنوز از طرف استقلال به من پیشنهاد نشده و اگر این اتفاق بیفتد من استقبال می‌کنم. انگیزه خیلی زیادی برای اثبات خودم دارم.

 

هوادارن و مردم خوزستان فکر می‌کنند هنوز بازیکن فولاد هستم

بازیکن فصل گذشته صنعت نفت آبادان درباره اینکه آیا احتمال حضورش در فولاد خوزستان وجود دارد یا خیر، اظهار داشت: هواداران فولاد خیلی به من لطف داشتند و دوست داشتند من به این تیم برگردم. فولاد مثل خانه من است و آنها مثل خانواده من می‌مانند. همه مردم خوزستان لطف دارند. با اینکه چند وقت است دور بودم در خوزستان خیلی‌ها فکر می‌کنند هنوز بازیکن فولاد هستم! یکسری داستان‌ها در این باشگاه اتفاق افتاد که من را با نامهربانی از فولاد دور کردند. هیچ‌وقت با میل خودم از فولاد نرفتم. هرچند من همیشه همه را به خدا واگذار کردم. به نظر من اینها حکمت خدا است و رفتن از فولاد دست من نبود.

 

رحمانی در پایان خاطرنشان کرد: دوست ندارم زیاد درباره یکسری مسائل حرف بزنم. آذری و دوستان در جریان هستند که چقدر مشتاق برگشت هستم و بودم اما باید به نظر سرمربی احترام بگذاریم و من فکر می‌کنم فولاد در این چند وقت با حضور نکونام، سعید آذری و دوستانی که هستند خیلی خوب نتیجه گرفته است. سلیقه‌ها به گونه‌ای بود که من همیشه اعلام آمادگی کردم اما به نظر کادرفنی احترام می‌گذارم. چه باشم چه نباشم. همیشه برای فولاد آرزوی موفقیت کردم. منتظر می‌مانم تا ببینم در زندگی‌ام چه اتفاقی می‌افتد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------