وکیل برانکو: مشکلی با پرداخت قسطی پول موکلم نداریم/ تصمیم فیفا دست ما نیست



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,برانکو
وکیل سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: مشکلی با اینکه مطالبات موکل من در سه قسط پرداخت شود نداریم اما تصمیم گیری فیفا در این زمینه دست ما نیست. 

به گزارش فارس، باشگاه پرسپولیس در بیانیه‌ای اعلام کرد«در ادامه روند پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ، اجرای حکم فیفا و با توجه به محدودیت‌های موجود برای پرداخت و مسائل پیش آمده بخاطر تحریم، طلب این مربی را در سه مرحله پرداخت می‌کند.

 

در همین راستا، باشگاه امروز بخش دیگری از طلب سرمربی پیشین تیم را تهیه و نسبت به انتقال آن از مبادی ذیربط اقدام کرده که انتظار می‌رود تا فردا در حساب آقای ایوانکوویچ بنشیند.

 

همچنین قرار است باقی مطالبات ایوانکوویچ در دو مرحله پرداخت شود که پس از قطعی شدن زمان‌بندی، مراتب به اطلاع وکیل برانکو و هواداران خواهد رسید».

 

برهمین اساس دارو بوسیچ، وکیل سرمربی کروات در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس به ما اعلام کرده قرار است امشب ۲۵۰ هزار یورو به حساب برانکو در عمان پرداخت کند و فردا نیز قسط دوم پرداخت خواهد شد. با این نحوه پرداخت مشکلی نداریم و راضی خواهیم بود. البته به شرط اینکه آنها تا زمانیکه طلب برانکو تسویه شود، پرداختی های خود را ادامه بدهند.

 

وی افزود: با این وجود تصمیم فیفا و محرومیت هایی که در این زمینه اعمال می کند، دیگر دست ما نیست. البته برای اینکه خودمان هم فیفا را از پرداخت نشدن طلب برانکو به شکل کامل مطلع نکنیم تا فردا منتظر می مانیم و امیدواریم باشگاه پرسپولیس به قول های جدید خود عمل کند. اگر این قول ها عملیاتی شود راضی هستیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------